וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משעמם במחנה הצרפתי לקראת סקוטלנד

4.10.2006 / 18:09

דומאנק מנסה להחדיר קצת מוטיבציה בשחקניו לקראת המשחק נגד הסקוטים, ועסוק בעצמו במלחמות עם ז'ראר הוייה וגרגורי קופה

מאמן נבחרת צרפת ריימונד דומאנק טען אתמול (שלישי) במסיבת עיתונאים שמשחקה הצפוי של צרפת בסקוטלנד בשבת במסגרת מוקדמות יורו-2008 הוא נקודת ציון חשובה ביותר בדרכה של נבחרת הטריקולור לאליפות אירופה.

בשני משחקיה הראשונים בקמפיין הנוכחי גברה צרפת 0:3 על גרוזיה ו-1:3 על איטליה. "במשחקים הראשונים שלנו היינו עדיין בראש של סגירת חשבונות מהמונדיאל. עכשיו הנחנו את העניין הזה מאחורינו".

דומאנק ייחס חשיבות גדולה למשחק מול הסקוטים: "למשחק הזה יש את כל המרכיבים של מבחן משמעותי. צפוי לנו אתגר פיזי וטכני קשה לעיני קהל עויין". גם סקוטלנד מגיעה למפגש עם שש נקודות מלאות משני משחקיה הראשונים, לאחר שגברה 0:6 על איי פארו ו-1:2 על ליטא.

הוייה מחומם על דומאנק, וגם לקופה יש בטן מלאה

מאמן אלופת צרפת ליון, ז'ראר הוייה, זעם על כך שדומאנק לא דיבר איתו לפני שזימן את סגל השחקנים למשחקי הנבחרת הקרובים בסקוטלנד בשבת ונגד איי פארו ביום רביעי. לסגל הצרפתי זומנו 8 שחקני ליון. דומאנק אמר אתמול שהוא לא צריך להצדיק את עצמו בפני מאמני קבוצות הליגה הצרפתית, ובמיוחד לא בפניו של הוייה.

חזית נוספת שנפתחה נגד דומאנק הגיעה מכיוונו של שוער ליון, גרגורי קופה. קופה, שפתח בשערה של סגנית אלופת העולם בשני משחקיה הראשונים במוקדמות יורו-2008, עדיין לא שכח לדומאנק את ספסולו במשחקי המונדיאל והעדפתו של פביאן בארטז על פניו, והוא ממשיך להעלות את הנושא בכל הזדמנות.

למרות זאת, השוער בן ה-33 מקווה לפתוח דף חדש עם מאמנו בנבחרת. "אנחנו לא נמצאים כאן כדי לאהוב אחד את השני", אמר אתמול קופה במחנה האימונים הצרפתי. "אנחנו כאן על מנת לעזור לנבחרת לנצח. אני לא מתכוון לשכוח את מה שקרה, זו היתה תקופה מאוד קשה עבורי, אבל אני מקווה שעם הזמן נפתח יותר הבנה ואמון אחד בשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully