וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר רשם ניצחון ראשון ביפן

4.10.2006 / 18:06

"פדרר-אקספרס" החל במסע לכיבוש ארץ השמש העולה עם ניצחון על הסרבי טרוייקי. יירי נובאק הדהים את אנדי מארי

המדורג ראשון בעולם רוג'ר פדרר העפיל היום (רביעי) לסיבוב השלישי באליפות יפן הפתוחה לאחר שגבר על הסרבי ויקטור טרוייקי 6:7, 6:7. השוויצרי, לו זו הופעה ראשונה בטורניר היפני, התקשה להתגבר על יריבו המדורג במקום ה-276 בעולם ונזקק לשני שוברי שוויון על מנת לעבור שלב.

"עשיתי לעצמי את החיים קשים", התוודה פדרר, "תודה לאל שיש לי את היכולת לשחק טוב כשאני באמת זקוק לה. זה היה משחק קשה ואני שמח שעברתי שלב".

הטניסאי עתיר התארים שיפר את יחס הנצחונות-הפסדים שלו השנה והעמידו על 5:73. בסיבוב הבא יפגוש "פדרר-אקספרס" את אלוף יפן בשנה שעברה ווסלי מודי שגבר על האוסטרי סטפן קויבק 3:6, 4:6.

הצ'כי יירי נובאק הדיח את הטניסאי הבריטי הצעיר אנדי מארי כשגבר עליו 3:6, 6:7. מארי פיגר במערכה השנייה 1:4 והצליח לכפות על נובאק שובר שוויון, אך שם לא עמד לו כוחו כשרשם רק נקודה אחת.

זה הטורניר העשירי השנה שמארי מודח כבר במשחקו הראשון. "כל שחקן צעיר עובר תקופה בה הוא לא משחק היטב", אמר הבריטי, "אי אפשר לצפות שאגיע לחצי גמר בכל טורניר שאני משתתף בו, אלא אם אתה רוג'ר פדרר או רפאל נאדאל".

נובאק ישחק בסיבוב הבא מול הגרמני בנג'מן בקר, הטניסאי האחרון ששיחק מול אנדרה אגאסי. בקר גבר על התאילנדי דאנאי אדומאצ'וקה 2:6, 1:6.

תוצאות נוספות:

טומי רוברדו גבר על הטיוואני לו יין-הסון 4:6, 1:6. הקרואטי מריו אניצ'יץ' גבר על הדני קנת' קארלסן 1:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully