וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לפביאני אין מזל עם נתב"ג

אסף שקד

4.10.2006 / 15:56

אחרי שבואטנג פיספס משחק נבחרת בגלל כיפורים, הגיע תורו של החלוץ לפספס אימון, אחרי שחיכה לנחיתתו של חבר כל הלילה בשדה

בבית"ר ירושלים מודאגים מפציעתו אמש (שלישי) של הקשר מיכאל זנדברג באימון נבחרת ישראל. הקשר, שהיה אמור להמריא עם הנבחרת לרוסיה, נשאר בסופו של דבר בארץ והוא צפוי להיעדר למעלה משבוע מהמגרשים. עם זאת בצוות המקצועי של הקבוצה מקווים שעד המשחק מול מכבי נתניה השחקן יהיה כשיר.

היום (רביעי) בבוקר קיים אוסי ארדילס אימון נוסף בסגל דליל מאוד ללא שחקני הנבחרת, אך עם מספר שחקני נוער, שחלקם אף יטול חלק במשחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד ביום שלישי הקרוב.

החלוץ הארגנטינאי כריסטיאן פביאני נעדר מאימון הבוקר, הסיבה: השחקן שהה עד שעות הבוקר בשדה התעופה - שם המתין לנחיתה של חבר קרוב שישהה איתו במשך התקופה הקרובה בארץ. תחילה היה אמור החבר לנחות בשעה 3 לפנות בוקר, ופביאני אף תכנן להגיע כרגיל לאימון, אך הטיסה שיצאה ממדריד התעכבה בכשש שעות ופביאני נאלץ להמתין בשדה התעופה. בסוף החבר נחת רק סמוך לשעה 9 בבוקר, והשחקן קיבל שחרור מהאימון.

במקביל, בבית"ר מאמינים שכבר במשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה, יערוך השחקן את הופעת הבכורה שלו במדי בית"ר. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מיכולתו של השחקן ואף מהקילוגרמים המיותרים אותם הוא מתחיל להשיל, ולאחר שעבר בבקרה, התכנון הוא להלבישו מול נתניה ואולי אף קודם לכן מול אשדוד.

משחק גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד ביום שלישי הקרוב, לא יתקיים כמתוכנן באצטדיון טדי. הסיבה: האצטדיון בבירה עובר שזרוע ולא יהיה מוכן עד למשחק. בעקבות כך מחפשת בית"ר אלטרנטיבה לאירוח המשחק כאשר 2 האופציות המרכזיות הם אצטדיון בלומפילד ואצטדיון ר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully