וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מציבה אולטימטום לרוכש האיראני

4.10.2006 / 13:33

מחול השדים סביב מכירת המועדון לקיה יורבכיאן ושותפו הישראלי אלי פפושדו, גומר את הקבוצה, ובהנהלה החליטו לשים לזה סוף

מועצת המנהלים של ווסטהאם נפגשה היום (רביעי) על מנת לגבש אולטימטום לאיש העסקים האיראני, קיה יורבכיאן - או שתיקח את הקבוצה או שתעזוב אותנו בשקט.

באפטון פארק התחילו לדאוג מאוד ממצב הקבוצה, ובין השאר מודאגים שם שהדיבורים סביב הבעלים העתידיים של הקבוצה פוגעים בעיקר במאמציו של המאמן אלן פארדיו להשאיר את הפטישים בפרמיירליג. ווסטהאם שהיתה אמורה לעבור לידי האיראני עבור 70 מיליון פאונד, עדיין לא נמכרה ולדעת פארדיו גם העיכוב ברכישה משפיע על תפקוד המועדון. בקבוצה חושדים כי הטייקון האיראני לא יצליח לגייס את ההון הנדרש לרכישת הקבוצה.

התאריך שנקבו בו הבעלים בתור אולטימטום הוא יום שני הקרוב, אבל המשקיע האיראני, שגייס גם את איש העסקים הישראלי, אלי פפושדו, כבר הספיק להודיע שלא יהיה לו את הסכום הדרוש עד אז.

מי שממשיך לסבול ממחול השדים סביב הקבוצה הוא פארדיו, שמאיים לעזוב את המועדון אם עניין הבעלות לא ייסגר. בינתיים הרכש שהונחת עליו מברזיל, הארגנטינאים קרלוס טבז, טוען שהכל בסדר ושהוא עושה חיים. למרות שיש דיבורים שהחלוץ הארגנטינאי וחברו לנבחרת ולקבוצה חבייר מאסצ'רנו יעזבו את הקבוצה בינואר, טבז מכחיש את הפירסומים כאילו מאז שהגיע הוא לא מוצא את עצמו באנגליה.

"אני מקבל תמיכה אדירה מכולם במועדון", אמר היום (רביעי) השחקן שראה את הקבוצה החדשה שלו מפסידה חמישה משחקים ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully