וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: נתניה תארח את בית"ר בקופסה

רומן רוזנבלט

4.10.2006 / 12:15

הדיונים סביב השאלה היכן ייערך המשחק נמשכים. יאמר: "מוכן לתרום את הכסף לילדים נזקקים, אם נשחק בר"ג". כרגע ההתאחדות מסרבת

נכון לעכשיו, מכבי נתניה תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון הקופסא בנתניה, כך הודיעה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל בתום פגישה עם נציגיה של הקבוצה.

את נתניה ייצגו מנכ"ל הקבוצה, קובי בלדב, מנהל השיווק, גדי חן, עו"ד גיל לב והבעלים עצמו, דניאל יאמר. יאמר אמר בפגישה לחיים צימר, מנכ"ל ההתאחדות: "אני מוכן לתרום את כל הכסף לילדים נזקקים אם המשחק יועבר לרמת גן, הדאגה שלי היא לביטחון האוהדים".

כעת תצטרך מכבי נתניה להתמודד עם דרישות המשטרה מתחילת השבוע, שדורשת כמות גדולה מאוד של שוטרים והטילה הגבלות רבות על הקבוצה. נציגי ההתאחדות צפויים לדון במהלך השבוע הקרוב עם נציגי המשטרה במטרה לנסות ולהוזיל את העלויות, כאשר בנתניה מקווים כי התאחדות תוכל לערוב לביטחון הצופים בנתניה במצב שנוצר.

בכל אופן, ההכרעה אינה סופית, ובשבוע הבא תתקיים פגישה נוספת בין ההתאחדות למכבי נתניה על מנת לקבל החלטה סופית. בזמן הזה עשויה המשטרה לקיים פגישות ובדיקות נוספות עם הקבוצה, כפי שטענו במשטרת נתניה בתחילת השבוע, בכדי לפתור את הפלונטר שנוצר במשולש: התאחדות-מכבי נתניה-משטרת ישראל.

הקבוצה קיימה היום אימון (רביעי) בוקר, ממנו נעדרו איתי שכטר ואמיר טגה, שהמריאו עם הנבחרת הצעירה. הקשר אורן זיתוני צפוי היה להצטרף היום לחבריו, לאחר יותר מחודש של היעדרות בשל פציעה וניתוח ארתרוסקופיה. הקשר הרומני החדש, מריוס זנו בונדאה, חוגג היום את יום הולדתו ה-29.

היום תחל מכבי נתניה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחקה מול בית"ר ירושלים (כולל לאוהדי בית"ר ירושלים). המכירה המוקדמת תתקיים במשרדי המועדון כל יום בין השעות 16:00 - 19:00. מחירי הכרטיסים במכירה המוקדמת יעמדו על 90 ¤ למבוגר ו 45 שקלים לכרטיס ילד, נוער, חייל, סטודנט ואישה.

נתניה תשתף פעולה עם מחלקת הנוער של הפועל אילת

דדי בן דיין, אופיר חיים ואבי סטרול לא התאמנו היום (רביעי) וקיבלו טיפולים פיזיוטרפיים. גם עבדל סאמד אוקוצ'ה קיבל היום מנוחה. בנוסף לדיון בהתאחדות קיים דניאל יאמר פגישת עבודה עם יו"ר הפועל אילת, רונן שי.

בקבוצה סוכם על שיתוף פעולה בין מחלקות הנוער של שתי הקבוצות. מכבי נתניה תאמץ את מחלקת הנוער של אילת, והשחקנים המוכשרים מאילת יגיעו יצפינו לאזור חיוג 09.

בנתניה הבהירו בנוגע למכירת הכרטיסים שהיא לא תתקיים ביום המשחק, ובכל הנוגע לכרטיסי הנוער עבור אוהדי בית"ר, ניתן יהיה לרכוש אותם רק במשרדי הכרטיסים "בן נעים" בבירה. חידוש מרענן נוסף הוא העובדה כי קבוצת הנוער של מכבי נתניה, שצפויה לארח בשבת הקרובה את משחק ההשלמה מהמחזור הראשון (שנדחה, כזכור, בשל המלחמה בלבנון) מול עמק יזרעאל, תעשה זאת דווקא במגרשה של ביתר טוברוק, זאת בשל השזרוע במגרש הקופסה. בנתניה מצביעים על המחווה שהייתה בלתי אפשרית עד לא מזן כעל צעד נוסף במסגרת התקדמות ביחסים בין שתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully