וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד במגעים עם גאגו

4.10.2006 / 16:17

קשרה של בוקה ג'וניורס אמור לסכם השבוע את מעברו לספרד. הסכסוך בין ואן באסטן לואן ניסטלרוי נמשך. סראגוסה כנראה שוב תענש

פרננדו גאגו, קשרה של בוקה ג'וניורס, יכול לעבור כבר השבוע לשורות ריאל מדריד במידה ושתי הקבוצות יסכמו על ההעברה. השחקן הודה כי לחתום במועדון הפאר הספרדי יהיה כהגשמת חלום עבורו.

השחקן בן ה-20, שנחשב ל"פרננדו רדונדו החדש", עניין גם את צ'לסי האנגלית, אבל נראה כי השחקן מעוניין יותר בליגה הספרדית: "אני גאה שאחד המועדונים הגדולים בתבל רוצה להחתים אותי, זה יהיה כמו חלום עבורי לשחק בריאל מדריד ובליגה הספרדית עמוסת הכוכבים".

נשיא בוקה ג'וניורס מאוריציו מאקרי אמר כי יהיה לו קשה לסרב לרצונו של השחקן לעזוב לאירופה וזאת למרות שהשחקן "מאוד מרוצה במועדון".

רוד ואן ניסטלרוי תחת מתקפה

מאמן נבחרת הולנד מרקו ואן באסטן חשף כי היתה לו שיחה ארוכה עם החלוץ בן ה-30, רוד ואן ניסטלרוי, אבל המחלוקות ביניהם לא נפתרו. "שוחחנו ארוכות ועדיין לא השגנו את מי שקיווינו לו. יש לנו דעות מנוגדות".

ביקורת נוספת הוטחה בואן ניסטלרוי על ידי יו"ר ההתאחדות ההולנדית, הנק קסלר, על סירובו של חלוץ ריאל מדריד לשוב לסגל של ואן באסטן לקראת המשחק מול בולגריה בשבת בחוץ. לואן ניסטלרוי מערכת יחסים עכורה עם מאמן נבחרת הולנד עוד מימי המונדיאל, מערכת יחסים שעלתה לו בספסול ארוך ואפילו ניפוי, דבר שהוביל לתגובות של חלוץ ריאל. קסלר אינו מרוצה מכך ויוצא להגנת המאמן הלאומי: "ואן ניסטלרוי מדבר מתוך תסכול".

סארגוסה שוב תענש בגלל האוהדים (עוזי דן, "הארץ")

ריאל סראגוסה עומדת לספוג עונש בגלל קריאות גזעניות של אוהדיה לעבר שחקן שחור. קללות גזעניות וחיקויי קופים היו מנת חלקו של מוסטפה ריגה, הגנאי של לבאנטה, במשחק ביום ראשון. הקהל אמנם הפסיק לאחר בקשה של הכרוז, אולם הוועדה למניעת אלימות וההתאחדות הספרדית שוקלות - לפי "אל מונדו דפורטיבו" - לקנוס את המועדון.

סראגוסה ידועה באוהדיה הגזעניים. בפברואר האחרון היא נקנסה ב-9,000 יורו בגלל קריאות דומות לכיוון סמואל אטו, שכמעט נטש את המגרש במחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully