וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העיקר היכולת, לא התוצאה"

4.10.2006 / 7:37

מכבי ת"א המריאה למסע משחקים נוסף, הפעם בפאריז ובקלן, ובין השאר תפגוש 2 קבוצות NBA. גרין: "יכולים לנצח את סן אנטוניו"

ברני ארדוב

אחרי מחנה אימונים מוצלח יחסית בסלובניה, מכבי ת"א המריאה הבוקר (רביעי) למסע משחקים נוסף, הפעם בצרפת ובגרמניה ומול קבוצות קצת יותר רציניות בלשון המעטה. הצהובים יתמודדו מול קלימאמיו בולוניה, אותה ניצחו באיטליה בשבוע שעבר, ולאחר מכן יקיימו שני משחקים נוספים מול קבוצות NBA (סן אנטוניו וקבוצה נוספת שתיקבע), כשבתווך תחכה להם גם אלופת היורוליג, צסק"א מוסקבה.

מאמן הקבוצה, נוון ספאחייה, לא יכל לחלום על הכנה יותר טובה מזו וכל מה שנותר לו כעת הוא לצאת שבע רצון מהמסע הזה, מה שלא קרה לו אחרי המחנה בסלובניה. ספאחיה אמר היום בנתב"ג: "מבחינה התקפית יש לנו המון כישרון בקבוצה, אבל אנחנו חייבים להשתפר בהגנה וזה הדבר העיקרי שאותו נבדוק במשחקים האלה. לשחק מול קבוצות NBA זה נחמד, אבל אני לא חושב על הניצחון והתוצאה, אלא על היכולת שלנו. חשוב לי לראות איך אנחנו נראים, במיוחד ללא פורוורד נוסף שאנחנו עוד צריכים להחתים וללא טל בורשטיין הפצוע".

ליאור אליהו, שבינתיים מתופקד כשחקן חמישיה בקבוצה, מתכונן לפרק נוסף בקריירה שהולכת ונהפכת לזוהרת מרגע לרגע: "אני מאוד שמח להיות שחקן חמישיה ראשונה באימונים, אבל עדיין אי אפשר לדעת מה יהיה. בכל מקרה, אני יודע שלא באתי לקבוצה הזאת על תקן כוכב ואני רק רוצה לתת את מה שיש לי". יניב גרין, שבניגוד לאליהו כבר יודע מה זה לשחק מול קבוצת NBA, אמר לפני ההמראה: "לפי דעתי אנחנו מספיק חזקים כדי לנצח את סן אנטוניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully