וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד סנסציוני לחולון במחזור הפתיחה

3.10.2006 / 22:03

קבוצת הכוכבים של מיקי דורסמן הפסידה 98:96 לאחר הארכה למכבי הוד השרון של עמי נאווי. הפועל ת"א הפסידה לבנימינה

הפועל חולון - מכבי הוד השרון 98:96 (בהארכה)

עם סגל נוצץ שאמור היה לטייל לליגת העל, לא זו הפתיחה שלה ציפה מיקי דורסמן. המאמן-בעלים שהיה אליל האוהדים בחולון רק לפני מספר חודשים כאשר הוביל את הקבוצה לעלייה לליגת העל, הצליח הקיץ לעשות מהפך של 180 מעלות ולהפוך לאויב הציבור מספר אחת בעיר. הישארותה של הקבוצה בלאומית ביחד עם עזיבתו וחזרתו התמוהות של דורסמן לקבוצה הביאו את אוהדי חולוניה להתארגן להפגנות מחאה נגד הבעלים והמאמן שלהם.

בנסיון להימנע מאולם מלא באוהדי קבוצתו המקללים אותו ללא הפסקה העלה דורסמן את מחירי הכרטיסים למשחק הערב (שלישי) נגד הוד השרון ל-75 ש"ח לכרטיס בודד, והתוצאה היתה קהל של 150 אוהדים שנותרו מחוץ לאולם בעוד שאוהדים ספורים בלבד נכנסו לעודד את קבוצתם.

את מחאת האוהדים דורסמן יכול היה לצפות מראש, אבל למה שהתחולל על הפרקט הוא כבר לא היה מוכן. קבוצתו של עמי נאווי הדהימה את המועמדת הודאית לעלייה 98:96 בהארכה, כשבתום הזמן החוקי התוצאה היתה שוויון 89:89.

אליצור קרית אתא - הפועל באר שבע 111:114

שתיים מהמועמדות לעלייה סיפקו משחק קצבי, עתיר נקודות וחסר הגנות. טוני יאנגר מקרית אתא קלע 41 נקודות. טיק רוג'רס הוביל את המפסידים עם 26.

בית"ר בנימינה - הפועל תל אביב 94:96

הפועל תל אביב נתנה פייט רציני לבנימינה וכמעט הצליחה לרשום ניצחון בכורה כבר במחזור הראשון. למרות המשחק הצמוד, חניכיו של מני זולדן יתקשו להישאר בליגה ללא חיזוק רציני.

הפועל לב השרון - אליצור נתניה 82:75

נתניה פתחה ברגל ימין את דרכה חזרה לפלייאוף, שם הפסידה בחצי הגמר בשנה שעברה, עם ניצחון על שכנתה מהשרון. תומר לחולי קלע 23 למנצחים.

אליצור רמלה - הפועל נצרת עילית 70:61

העולה החדשה, נצרת עילית, הגיעה בלי זרים ובלי ציפיות לרמלה, והפתיעה את הקבוצה המקומית עם ניצחון חוץ מרשים לאחר שהובילה כבר ב-20 הפרש בתום הרבע השלישי. קירבי למונט הוביל את קלעי נצרת עילית עם 31 נקודות. את רמלה הוביל דורי אסף עם 18.

מכבי אשדוד - הפועל יקנעם/מגידו 89:79

עוד עולה חדשה שפתחה עם ניצחון מרשים היא יקנעם/מגידו, שהובילה בביטחה במשך כל המשחק.

הפועל גבעתיים - מכבי שוהם 91:96

גבעתיים הצליחה לחלץ ניצחון במשחק בין שתי קבוצות שצפויות להיאבק נגד הירידה. רז אלבז הוביל את גבעתיים עם 22 (כולל חמש שלשות). אראל בצר קלע 25 לשוהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully