וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק חושש מישראל, מקלארן עורך שינויים

רומן רוזנבלט

4.10.2006 / 13:50

מאמנה של נבחרת רוסיה קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת, וגילה זהירות. עוד בבית הישראלי: נבחרת אנגליה עוברת לשיטה חדשה

מאמן נבחרת רוסיה, חוס הידינק, קיים אתמול (שלישי) מסיבת עיתונאים, עם פתיחת מחנה האימונים לקראת המשחקים מול ישראל ואסטוניה במוקדמות יורו 2008. לפחות על-פי דבריו, המאמן ההולנדי לא מזלזל בנבחרת של קשטן: "ישראל זו נבחרת שיכולה להפתיע. זו אינה מדינה גדולה מבחינת כדורגל בקבוצות, אולם במשחקי המוקדמות האחרונים היא הראתה את כוחה".

המאמן גם הודיע כיצד הוא מתכוון לעצור את הישראלים: "במשחק נגד הנבחרת הזו עלינו לשלוט במרכז השדה, לשמור על קצב גבוה ולהיות דומיננטיים במגרש". המאמן ההולנדי הוסיף: "אחת המטרות שלי היא לעלות את נבחרת רוסיה בדירוג העולמי בו היא מפגרת כרגע אחר 3 מיריבותיה בבית, אנגליה קרואטיה ואפילו ישראל".

לגבי המשחקים הקרובים אמר ההולנדי: "מצפים לנו שני משחקים חשובים מאוד. אחרי התיקו מול קרואטיה, עלינו להילחם כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. ברצוני לציין כי המטרה שלנו היא לא רק יורו 2008, אלא גם מונדיאל 2010".

הידינק הוסיף לגבי הנבחרת הרוסית: "אנחנו צריכים שחקנים צעירים, מאמנים חדשים, ובכלל לפתח את התשתית של הכדורגל הרוסי כדי שתתאים לדרישות הגבוהות של היום בכדורגל העולמי". לגבי האפשרות שדמיטרי לוסקוב המוכשר יהיה בסופו של דבר בסגל אחר משחק הליגה בו ניצחה קבוצתו לוקומוטיב מוסקבה, אמש, ענה נחרצות: "לא, אנחנו בוחרים שחקנים לא על פי הופעה אחת, אלא לפי רצף משחקים".

הידינק הרבה להתבדח עם העיתונאים ואף ציין כי אינו חשוב עד כדי כך שכל תנועה שלו תתועד על ידי המצלמות. כמו כן החמיא הידינק לקישור הישראלי החזק ונזכר בתוצאות שהשיגה נבחרתו של אברהם גרנט בקמפיין המוקדמות למונדיאל 2006.

ההולנדי עדיין לא החליט מי יהיה הקפטן שלו במשחק מול ישראל ומבחינתו זה דבר שנתון לשינוי בהתאם לכל משחק ומשחק, כאשר הצפי הוא שקשרה הוותיק של נבחרת רוסיה ודינמו מוסקבה, ייבגני אלדונין ישמש בתפקיד.

איגור סמשוב התייחס אתמול בערב גם הוא למשחקים הקרובים של נבחרתו ובמיוחד לנבחרת ישראל. כנשאל לדעתו לגבי היריבות במשחקים הקרובים אמר: "את ישראל הייתי מקטלג כאחת הנבחרות שיתמודדו על המקומות הראשונים בבית ועל הכרטיס ליורו 2008. אנחנו צריכים לנצח את ישראל, כי אנחנו משחקים אצלינו בבית. אסטוניה זו נבחרת שתעשה הכל כדי לא לתת לרוסיה לנצח, אנחנו יריב עקרוני עבורם. הם יכולים להפסיד לכל נבחרת, אבל יהיו חייבים להרוס את המצב רוח לנבחרת רוסיה".

לשאלה האם הוא מכיר שחקנים בנבחרת הישראלית והאם ראה אותה ענה סמשוב: "למען האמת, אני מכיר רק את בניון. אני יודע שבנבחרת משחק ארגנטינאי שקיבל אזרחות (רוברטו קולאוטי – ר.ר), אך לא ראיתי אותו בפעולה. בכל אופן, רמת הליגה הישראלית עולה בשנים האחרונות ומופיעים בה שחקנים חזקים. טרם ראינו משחקים של היריבות שלנו, אז קשה לומר מעבר לכך".

שוער נבחרת אוסטרליה מבקר את הידינק

המאמן ההולנדי, שנחשב בדרום קוריאה לגיבור לאומי ובאוסטרליה התחננו שישאר לעוד קדנציה, ספג לאחרונה משהו לא מוכר: ביקורת. לא כולם, כך מסתבר, חושבים כי המאמן המעוטר מתנהל בצורה נכונה. שוער נבחרת אוסטרליה, מארק שוורצר, ביקר את מאמנו לשעבר בנבחרת, חוס הידינק ואמר כי המאמן ההולנדי פגע בבטחון השחקנים בכך שלא פירסם באוזניהם את סגל המשחק עד סמוך לפתיחתו ובכך הלחיץ אותם.

שוורצר שנאבק לפני המונדיאל עם זיילקו קאלאץ על אפודת השוער הראשון של הסוקרוז, אמר: "זה בהחלט השפיע עלינו ואני חושב שהיינו מגיעים רחוק יותר אם היינו יודעים מראש מי עולה לשחק. זה משפיע על ההכנות למשחק, כך אתה יודע כיצד להתכונן ולהציג 100 אחוז מיכולתך במגרש". השוער לא שכח על מי הוא מדבר: "אין ספק שהוא מאמן גדול, אבל מנקודת מבטי חשתי כי הוא יכול היה להתנהל אחרת במקרים מסוימים".

ג'רמיין ג'נאס בספק למקדוניה

קשר טוטנהאם, ג'רמיין ג'נאס, החמיץ את אימון הנבחרת האנגלית היום (רביעי) בשל פציעה, והוא בספק למשחק נגד מקדוניה בשבת במסגרת מוקדמות יורו 2008. השחקן בן ה-23, שספג מכה חזקה בברך, צפוי לחזור להתאמן כבר ביום חמישי. חוץ ממנו נערך אימון הנבחרת בסגל מלא.

המנג'ר סטיב מקלארן שוקל לערוך שינויים בשיטת המשחק של הנבחרת, מה שיכול להוביל את סקוט פארקר, קפטן ניוקאסל, להרכב.

עם פציעתו של אואן הרגריבס, ששבר את רגלו, מקלארן עשוי לנטוש את שיטת ה-4-4-2 שבה נקט בשלושת המשחקים הראשונים שלו כמאמן הנבחרת ולעבור ל-2-5-3. "אני מאמין שאתה לא יכול להשתמש רק בשיטה אחת", אמר מקלארן בתגובה לשינויים.

המועמדים לאיוש הקישור הדפנסיבי המעובה של אנגליה הם: מייקל קאריק, סקוט פארקר ופיל נוויל.

עדכון ראשון: 3.10.06, 13:40
עדכון אחרון: 4.10.06, 13:50

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully