וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר תשחק לראשונה באולמות

3.10.2006 / 13:02

הטניסאית הישראלית הבכירה תחדש את משחקיה מול המדורגת 81 בעולם במסגרת טורניר אולמות יוקרתי בשטוטגרט.

לאחר כמה שבועות הפסקה, חוזרת הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, למגרשים ולראשונה בקריירה תשחק בסדרת טורנירי האולמות היוקרתית של אירופה.

הטניסאית הישראלית תשתתף בטורניר שטוטגרט היוקרתי והיא הוגרלה לפתוח מול יקטרינה ביצ'קובה המדורגת 81 בעולם. במידה ותנצח אותה היא עשויה תפגוש את המנצחת בין פטי שניידר (5 בטורניר) לצ'אנדה רובין האמריקנית.

שיתוף פעולה מעניין יהיה לשחר פאר בטורניר הזוגות יחד עם דניאלה הנחטובה הסלובקית. השתיים הוגרלו בסיבוב הראשון מול המדורגות 3 סרבטוניק וסאפינה. שיתוף הפעולה נוצר עקב העובדה שהשותפות הקבועות של שחר (ברטולי) ודניאלה (סוגיאמה) משחקות בסבב המזרח הרחוק.

המדורגות המובילות בטורניר, אמילי מאורסמו, סבטלנה קוזנצובה, אלנה דמנטייבה ונדיה פטרובה הן הפיבוריטיות לזכיה אולם לפי הופעותיהן של חלק מהבכירות, לא מן הנמנע שנופתע שוב כמו בטורניר לוקסמבורג. ג'סטין הנין, קים קלייסטרס, מריה שרפובה והאחיות וויליאמס פרשו ולא יגיעו לטורניר.

*מרכז טניס חדש יוקם בנתניה. עלות המרכז כ-2 מיליון דולר והוא יכלול שטח בן 8 מגרשי טניס בהם אצטדיון בעל כ- 700 מקומות ישיבה לאירוח טורנירי טניס בין-לאומיים. בימים אלה נבחנות מספר חלופות למיקומו של מרכז הטניס, כאשר החלופה המובילה משלבת את הקמתו יחד עם הקמת הספורטק המיועד לקום בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully