וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידה פרש מנבחרת ברזיל

עוזי דן

4.10.2006 / 14:49

שוערה של מילאן בן ה-32 התקשר למאמן הסלסאו דונגה וביקש ממנו לא לזמנו יותר. רשם 92 הופעות בינ"ל. דונגה: "לא רוצה, לא צריך"

דידה פרש אתמול (שני) מנבחרת ברזיל. המאמן דונגה, שהודיע אתמול כי השוער התקשר אליו וביקש לא לקרוא לו יותר לסלסאו, הוסיף: "אין לנו צורך במי שלא רוצה להיות בנבחרת ולייצג את ברזיל. שחקן צריך להיות מחויב לנבחרת בכל לבו ונשמתו".

דידה, בן 32, היה השוער הראשון של ברזיל במונדיאל האחרון אחרי שבשני הטורנירים הקודמים היה בסגל ולא שיחק. הוא רשם 92 הופעות.

* נשיא גימנסיה, חואן חוזה מונוז, הושעה לשישה חודשים מתפקידו בהתאחדות הכדורגל הארגנטינאית לאחר שהואשם באיום על שופט.

המקרה המדובר התרחש במשחקה של גימנסיה נגד האלופה בוקה ג'וניורס ב-10 לספטמבר, כאשר במהלך המחצית עזב שופט המשחק דניאל חימנז את האיצטדיון בטענה שמונוז איים עליו. למרות השעייתו מההתאחדות, מונוז יורשה להישאר בתפקידו במועדון.

אנדי ג'ונסון הפצוע מחוץ לסגל אנגליה

חלוץ אברטון ומלך שערי הליגה האנגלית העונה, אנדי ג'ונסון, נאלץ לפרוש מסגל נבחרת אנגליה למשחקים נגד מקדוניה וקרואטיה בבית הישראלי בגלל פציעה.

מאמן הנבחרת, סטיב מקלארן, החזיר לסגל את דארן בנט, אחרי ששלח אותו קודם לכן לנבחרת הצעירה בעקבות חזרתו של וויין רוני.

בינתיים סיפר מקלארן כי ניסה להחזיר לנבחרת את פול סקולס פעמיים, אך הקשר סרב. "דיברתי אתו בקיץ לאחר גביע העולם ודיברתי אתו בשבוע שעבר", גילה מקלארן, "אך הוא רוצה להתרכז במנצ'סטר יונייטד ובמשפחתו, הסיבות שהביאו אותו לפרישה לפני שנתיים. אני מכבד את זה ולא אבקש שוב, אם כי הדלת תמיד פתוחה בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully