וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי מועמד לווסטהאם

3.10.2006 / 14:31

מאמן פורטוגל במונדיאל האחרון הוא ידידו של ראש קבוצת הרוכשים : "אם יתרחש שינוי בעתיד, נדבר על זה". לפארדיו יש כתב הגנה

לואיס פיליפה סקולארי מועמד להצטרף לפטישים ולהחליף את המנג'ר הנוכחי אלן פארדיו.

סקולארי מיודד זה תקופה ארוכה עם קיה יורבכיאן, איש העסקים האיראני שמוביל את קבוצת רוכשי המועדון הלונדוני ונראה כי קישורים אלה יובילו אותו לכיסא מאמן הקבוצה. המאמן הברזילאי לא הסתיר את קשריו עם הטייקון ועל כך שהוא מועמד לאמן את בניון וחבריו: "קיה הוא ידידי ודיברנו הרבה לאחרונה, למעשה כמעט כל יום, הוא כמעט הציע לי לעבוד איתו בעבר והצעותיו מכובדות ומצביעות על כוונתו. אני מדבר עם קיה על עבודה ואם משהו יקרה בעתיד אז בטח נדבר על זה".

המגעים הגלויים עם סקולארי ופתיחת העונה העגומה של הפטישים יוצרת לחץ גדול במועדון ומסמנת את דרכו של פארדיו החוצה. פארדיו, שקבוצתו הודחה ביום חמישי שעבר מגביע אופ"א (אחרי הפסד כפול לפאלרמו), מרגיש כי סופו במאמן הקבוצה קרב והודה כי לאמן כיום את ווסטהאם זו בעצם "עבודה נוראית". הקבוצה הפסידה בליגה 1:0 לרדניג ביום א' ולא כבשה שער במשך 488 דקות. ווסטהאם ממוקמת במקום ה-16 בתחתית הליגה האנגלית עם 5 נקודות משבעה משחקים. פארדיו טען בעבר כי הצטרפותם שלך טבז ומאסצ'רנו יחד עם האיטיות ברכישת הקבוצה ע"י קיה יורבכיאן פגעו בתפקוד הקבוצה אך כפי הנראה כרגע הוא יהיה זה שישלם את המחיר.

פארדיו מכין כתב הגנה

המאמן פארדיו כבר מוכן עם הסיבות למצבה העגום של הקבוצה לכשידרש לספק הסברים. לדעת המאמן הבעיות בקבוצה החלו עם החתמת קרלוס טבז וחביאר מאסצ'רנו. לדעת פארדיו, הגעת שני השחקנים מקורנתיאס הברזילאית פגעה במרקם וברוח הקבוצה. לפי פרסומים בתקשורת האנגלית, מאסצ'רנו ניסה להתיידד עם חבריו לקבוצה אבל טבז מהווה בעיה רצינית וסובל מבעיות קליטה בעיר בכלל ובמועדון בפרט.

ווסטהאם שהיתה אמורה לעבור לידי קיה יוראבכיאן עבור 70 מיליון פטנד עדיין לא נמכרה ולדעת פארדיו גם העיכוב ברכישה משפיע על תפקוד המועדון. בווסטהאם חושדים כי הטייקון האיראני לא הצליח לגייס את ההון הנדרש לרכשית הקבוצה.

כריס סאטון חתם באסטון וילה

החלוץ הותיק כריס סאטון הצטרף לאסטון וילה. סאטון בן ה-33 שוחרר מברמינגהאם בסוף העונה שעברה, וכעת חבר למרטין אוניל, שאימן אותו בסלטיק, כשחקן חופשי.

סאטון החל את הקריירה בנוריץ' והפך לאחר השחקנים המבטיחים בכדורגל הבריטי. בלקבורן רכשה אותו תמורת 5 מיליון ליש"ט והוא זכה עימה באליפות ב-1995. אחר כך הדרים ללונדון, לצ'לסי, כש-10 מיליון ליש"ט עושים דרכם לבלקבורן. מצ'לסי המשיך לסלטיק, שם שיחק בתפקיד מפתח אצל אוניל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully