וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחצית אחת ודי

3.10.2006 / 8:05

מקנאב ופילדלפיה התקשו מול הפאקרס במחצית הראשונה, אבל בשניה סגרו עניין וניצחו 9:31. שלושה תופסים נטשו בגלל פציעות

זה לא היה קל כמו שזה נראה, לפחות לא במחצית הראשונה. ברט פארב והגרין ביי פאקרס הצליחו למנוע מדונובן מקנאב ופילדלפיה איגלס, ללא בראיין ווסטברוק הפצוע, לברוח, ירדו למחצית ביתרון 7:9 וזה נראה כמו איזושהי הפתעה שמתבשלת ב"לינקולן פייננשל".

עד שפארב, כמו שהוא עושה כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות, זרק את הכדור ואת המשחק לידיים של היריב. פארב חילק שתי מסירות לשחקני האיגלס, סיים עם 22 מ-44 ל-205 יארד, כשבצד השני חוגג מקנאב בגדול. פילדלפיה, שבמחצית הראשונה רשמה רק טאצ'דאון אחד, בריצה של מקנאב, סגרה עניין ברבע השלישי עם שתי מסירות, אחת ל-45 יארד ואחת ל-30 יארד, של הקוורטרבק לגרג לואיס. מקנאב עצמו הגיח לטאצ'דאון ריצה שני שלו במשחק ברבע הרביעי, והעמיד את התוצאה על 9:31 לפילדלפיה.

האיגלס הסתדרו, כאמור, בלי ווסטברוק, כשקורל בקהאלטר רושם 49 יארד ומקנאב עצמו נושא חמש פעמים ל-47 יארד. בגרין ביי שוב שימש התופס גרג ג'נינגס כנקודת אור, עם 86 יארד בחמש תפיסות. 99 יארד לורנארד מורנסי על הקרקע.

אבל לא הכל שפיר באיגלס. התופסים רג'י בראון ודונטה סטולוורת', שגם כך לא היה כשיר לפני כן, עזבו את המשחק. סטולוורת' עשה זאת בגלל פציעת ירך, בראון בגלל הכתף. גם רוברט פרגוסון מהפאקרס נטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully