וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסו גוסו לא יגיע למכבי ת"א

3.10.2006 / 18:20

הצהובים שקלו לבקש ארכה כדי להחתים את הקשר, אבל ירדו מהעניין כשהבינו שלא ייענו בחיוב. הקבוצה תישאר עם 4 זרים עד ינואר

זהו, זה כנראה נגמר והעיקר שיש תוצאה סופית, לא משנה מהי. ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אחד השחקנים הכי מדוברים בהקשר לקבוצה ישראלית על אף שלא שיחק בה מעולם, לא יחתום במכבי ת"א, לפחות לא כרגע.

הקשר מחוף השנהב היה על סף חתימה בימים האחרונים, סיכם, דחה, נתקל בבעיות מצד קבוצתו המרוקאית, חזר לאפריקה, טס לישראל ועוד ועוד. היום (שלישי) נראה היה כי לקבוצה יש סיכום סופי עם כל הצדדים, אבל חלון ההעברות עמד להיסגר. מכבי עוד שקלה לבקש מההתאחדות ארכה מיוחדת בת 24 שעות כדי להספיק לרשום את הקשר, אבל כשהבינה שתיענה בשלילה, ירדה מהעניין.

מי שהיה אמור לחתום בקבוצה במקומו של גוסו גוסו, הפרגוואי מאורו מונחס, שותף הבוקר (שלישי) באימון הקבוצה ובסופו של דבר החליט הצוות המקצועי שלא לצרפו. במכבי התרשמו כי השחקן סובל מעודף משקל ואינו כשיר לחלוטין.

תמיר ולירן כהן, שכבר היו בדרכם החוצה ממכבי ת"א, עשויים להאריך את חוזיהם בקבוצה בשנתיים נוספות. הסיבה: השניים אמורים להפוך בקיץ לשחקנים חופשיים, ובמכבי מעדיפים לשמור את השחקנים בקבוצה, גם כדי להשתמש בהם כקלפי מיקוח בטריידים עתידיים. במכבי סבורים כי יוכלו להחתים את השניים במחיר נמוך יחסית, כך שגם במקרה ותתקבל ההחלטה להשאילם, זה לא יהיה כרוך בנזק כלכלי.

שחקני הקבוצה אשר זכו לחופשה בת יומיים לאחר ניצחון הבכורה בליגה העונה מול מ.ס אשדוד בשבת, שבו לאימונים כבר בבוקר ויערכו אימון נוסף אחה"צ.

פרסום ראשון: 2/10/06 23:07
פרסום אחרון: 3/10/06 18:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully