וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הכיפורים בואטנג לא ישחק מול יפן

אסף שקד

2.10.2006 / 20:50

נתב"ג נסגר והגנאי לא הצליח לעזוב את הארץ. הוא ושאר הזרים של בית"ר התרגשו מאוד מהצום. מירוסוביץ': "יש לחג הזה עוצמה גדולה"

שחקניה הזרים של בית"ר ירושלים ערכו הכרות ראשונה עם יום הכיפורים ומאוד הופתעו מהעוצמה של היום הקדוש. החלוץ הברזילאי ג'ואנו פינטו הודיע כבר אחרי המשחק מול הכח ר"ג כי הוא מתכוון לצום ובכך לכבד את העם היהודי, ואכן כך עשה - במשך כל יום הכיפור צם החלוץ כשאת מרבית הזמן העביר בביתו עם האישה והילד תוך כדי צפייה בטלוויזיה.

הקשרים דרק בואטנג ומילובאן מירוסוביץ' ניצלו את היום על מנת להכיר מעט את מאפייני החג. אתמול, לאחר תפילת הערב בבית הכנסת, הסתובב הצ'יליאני סמוך לביתו ב"צומת הבנקים", שם חזה מקרוב בהתקהלות האנשים שחזרו מביתי הכנסת והתקבצו יחדיו עד השעות הקטנות של הלילה. תוך כדי הסיור פגש השחקן מספר אוהדים שאף הסבירו לו מעט על מנהגי יום הסליחות.

"אף פעם לא ראיתי דבר כזה כשכל הכבישים סגורים וכל היהודים נפגשים ברחוב, יש לזה עוצמה גדולה", אמר מירוסוביץ', "זה מראה על האחדות של העם וזה מאוד מעניין לפגוש תרבויות שונות ודתות שונות. זה מאוד ריגש אותי. את היום המיוחד הזה אני אזכור הרבה מאוד זמן".

דרק בואטנג לעומת זאת הגדיל לעשות כשביחד עם כמה חברים מקומיים הלך מביתו עד לכותל ברגל (מרחק של כ-4 קילומטרים). "היום הזה מאוד מסקרן ומיוחד", הודה הקשר הגנאי, "אם היה יום כזה בגאנה אני בטוח שכל הכבישים היו הופכים למגרשי כדורגל".

בואטנג שהיה אמור לטוס בתחילת השבוע ליפן - שם תפגוש נבחרתו את הנבחרת המקומית - נשאר בסופו של דבר בארץ, לאחר ששדה התעופה היה סגור ביום ראשון ושני עקב יום כיפור, ובשל כך, יחמיץ את משחק נבחרתו.

תומר בן יוסף, שספג כרטיס אדום מול הכח ר"ג בשבת האחרונה, ירצה את עונש ההשעיה במשחק גביע הטוטו הקרוב ב-10.10.2006 מול מ.ס אשדוד ויחזור לסגל לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה.

מחר (שלישי) בשעה 10:00 תחזור הקבוצה להתאמן בסגל חסר לאחר המראתם של שחקני הנבחרת לרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully