וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק: "אני תובע מהאוהדים להגיע"

רומן רוזנבלט

2.10.2006 / 19:32

איתמר צ'יזיק, שיהיה נוכח בהגרלה של מכבי חיפה בשלב הבתים של אופ"א, רוצה שגם הלקוחות יתרמו את חלקם. קטן צריך לעבור ניתוח

מכבי חיפה תחזור להתאמן מחר (שלישי) בבוקר, לאחר שהעפילה ביום חמישי האחרון לשלב הבתים בגביע אופ"א, בסגל מצומצם שיחסר 11 שחקנים: ניר דוידוביץ', אדורם קייסי, שלומי ארבייטמן, יניב קטן ורוברטו קולאוטי (נבחרת ישראל), תום אלמדון, דקל קינן, ליאור רפאלוב ומאור מליקסון (הנבחרת הצעירה), וכן רפאל אולארה (שטס למשחקי נבחרתו ויחזור לישראל ב-11 באוקטובר) ושאבייר אנדרסון (שטס לביקור מולדת ויחזור ביום חמישי הקרוב). יניב קטן ייבדק מחר (שלישי) על ידי הד"ר מארק רוסנובסקי כדי לבדוק את כשירותו לקראת המשחק הבינלאומי בשבת הבאה מול נבחרת רוסיה, אולם כרגע האבחנה שלו היא דלקת בצד אחד של שרירי הבטן ובקע בצד השני. השחקן נצטווה לנוח, וספק אם יהיה כשיר לשבת הבאה. בנוסף, בקע בשרירי הבטן ידרוש ניתוח וחודש התאוששות בשלב כזה או אחר.

עבאס סואן ואייל משומר צפויים להתאמן, למרות שסבלו ממתיחות קלות במשחק מול ליטקס. נשיא הקבוצה, יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק יהיו נציגי הקבוצה בהגרלת שלב הבתים בגביע אופ"א, מחר (שלישי) בניון, שבשוויץ. ההגרלה תתקיים בשעה 12:00 שעון ישראל, כך שהשחקנים יוכלו לצפות בתוצאותיה מיד עם סיום האימון.

בקבוצה מתכננים לארח את המשחק הראשון מבין שני משחקי הבית באצטדיון רמת גן (מדובר בקבוצה מהדרג הראשון), אם כי החלטה הסופית תתקבל עם היוודע תוצאות ההגרלה.

"לא מסתפקים בשלב הבתים הנוכחי"

מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, התייחס בראיון לאתר הרשמי של המועדון לפני יום הכיפורים להעדפותיו בנוגע להגרלת הקבוצות: "אנחנו לא חוששים להתמודד עם קבוצות טובות. מבחינת הקהל, היינו רוצים לראות כאן קבוצות מהדרג הראשון מאנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה או צרפת. כמובן שיש גם קבוצות פחות מלהיבות, ולכן מה שיבוא - ברוך הבא.

"אנו לא מסתפקים בשלב הבתים הנוכחי ועינינו נשואות הלאה. היינו עם הגדולות, עמדנו בכבוד, ניצחנו חלק מהן אז מדוע לא לשאוף ולעבור גם לשלב הבתים השני?". כאשר התבקש להתייחס לפרסומים התכופים על עזיבות אפשריות של שחקני הקבוצה אמר: "לא היה שום דבר כזה. דיברו שליאור רפאלוב רוצה לעזוב? אנחנו לא שמענו ואני בטוח שיזכה השנה להרבה רגעי עדנה על כר הדשא. גם שחקנים אחרים לא יקופחו, אנו זקוקים לכולם. נשארו עוד כ-40 משחקים בכל המסגרות, כמות עצומה בכל קנה מידה".

כמו כן, דרש צ'יזיק מהקהל החיפאי להגיע למשחקי הקבוצה באומרו: "יש הרבה מה לעשות בנושא, וגם השחקנים מדגישים בכל ראיון שהם מבקשים שהאוהדים יגיעו למשחקי הבית. הם מרגישים שמגיעה להם הדחיפה של הקהל. אני תובע מהאוהדים, וכן, יש לי זכות לתבוע מהם לגמול לקבוצה על כל מה שהיא תורמת להם. כמו שהאוהדים באים אלי בדרישות ובתביעות שרובן ככולן ממולאות לשביעות רצונם, זכותנו לתבוע מהם להתאמץ ולהגיע למשחקים".

מחר (שני) יסתיים מועד ההעברות בישראל, וכפי פורסם בוואלה! ספורט, אף שחקן לא ישוחרר משורות האלופה, במיוחד לאור העפלת הקבוצה לשלב הבתים בגביע אופ"א והצורך בסגל רחב. במהלך השבוע הקרוב צפויה להתקיים פגישה בין סוכנו של חיים מגרלשוילי רונן קצב לבין הנהלת הקבוצה לדיון בשדרוג שכרו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully