וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית הגישה כתב אישום נגד סוכן שחקנים

3.10.2006 / 17:52

ניסה למכור שחקן לוטון ללא ידיעת הקבוצה, ללא קשר ישיר לחקירת השחיתות. 39 העברות של שמונה קבוצות פרמייליג ייחקרו לעומק

התאחדות הכדורגל האנגלית הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד הסוכן צ'ארלס קולימור, בטענה כי הפר את חוקיה. בהודעה הרשמית כתוב: "קולימור דחף לכאורה את שחקן לוטון דאז אנוש שואומני למילוול, ללא הידיעה או האישור של לוטון. לכאורה הוא גם ייצג את השחקן ללא שנחתם ביניהם חוזה, או שהוא פשוט לא העביר אותו להתאחדות". שואומני משחק כעת בבריסטול סיטי.

מי שהביא את המידע הרלבנטי הוא מנג'ר לוטון מייק ניואל, שנפגש עם ראשי ההתאחדות כבר בינואר, לאחר שהשמיע האשמות על שחיתות בפרמיירליג. ההאשמה נגד קולימור אינה קשורה לפרשיות שהועלו לאחרונה על ידי ה-BBC, ויש לו עד ה-7 באוקטובר להגיב.

בין לבין, סוכן אחר, סאיף רובי, קיבל קנס של 600 ליש"ט והשעיה בעקבות הליך משמעתי. הוא סירב למסור מידע רלבנטי לחקירה, ולא יוכל לעסוק במקצוע עד שההתאחדות תקבל את המסמכים שהיא מבקשת. סוכן שלישי, איאן אליוט, הוזהר לאחר שהודה שייצג את שחקן סנדרלנד גרנט לידביטר ללא חוזה.

שמונה קבוצות נחקרות

מפקח המשטרה לשעבר הלורד ג'ון סטיבנס האריך את החקירה שלו, בנוגע לפרשת השחיתות בכדורגל האנגלי שנחשפה בשבוע שעבר ב-BBC, לחודשיים נוספים, במטרה לבדוק לעומק 39 העברות שנעשו על ידי שמונה קבוצות מסוימות בצורה שמעלה חשד.

"אני מרגיש בטוח שאנחנו נברר בדיוק מהן הבעיות", אמר אתמול (שני) סטיבנס.

הלורד סטיבנס בדק 362 העברות בין הראשון בינואר 2004 ל-31בינואר 2006. אחרי שהעביר את הממצאים שלו לפרמיירליג, הוא הוסיף: "זהו דו"ח ביניים שיש עוד לעבוד עליו". 29 קבוצות שיחקו בפרמיירליג בתקופה אותה בוחן הלורד סטינבס.

מנכ"ל הפרמיירליג ריצ'ארד סקודמורה הודיע כי ווטפורד, שפילד יונייטד, רדינג ולידס אינן חלק מהחקירה. "25 המועדונים האחרים עדיין נחקרים", הבהיר סקודמורה.

זהותן של שמונה המועדונים החשודים טרם אושר לפרסום, ונראה כי אף הם עצמם אינם מודעים מי הם, אולם ברגע שהלורד סטיבנס ידווח עליהן לפרמיירליג ו/או למשטרה, המידע הזה יוודע לכולם.

כדי להתקדם בחקירה, סטיבנס מתכוון שההתאחדות האנגלית תורה לסוכני לחשוף את חשבונות הבנק שלהם. דיווחים באנגליה טוענים כי ניתן לכפות על הסוכנים לשתף פעולה, במידה שתגיע הוראה רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully