וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק מול בית"ר מתרחק מהקופסה

רומן רוזנבלט

1.10.2006 / 12:29

המשטרה העלתה את דרישות האבטחה לקראת המשחק של נתניה נגד בית"ר. ההחלטה הסופית בנושא תתקיים עם צאת יום הכיפורים

פגישת הערכות בין הנהלת מכבי נתניה והמשטרה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בעוד שבועיים, נערכה הבוקר (ראשון). הדרישות שהעלתה משטרת נתניה לקראת המשחק שונות ממה שהוערך בשבוע שעבר ומטילות בספק גדול את הסיכוי לקיים את המפגש באצטדיון הקופסה, זאת למרות הנחיית ההתאחדות.

נודע כי הדרישות שעלו בפגישה, שבה ייצג את מכבי נתניה מנהל השיווק גדי חן, הן הצבת 270 שוטרים למשך 7 שעות, במקום 200 שוטרים למשך 4 וחצי שעות כפי שהוערך בתחילה. כמו כן נדרשת הקבוצה להעסיק עוד 150 מאבטחים לאותו פרק זמן, להציב 300 מחסומים, לשכור 4 חניונים ולא למכור כרטיסים ביום המשחק בקופות אלא רק במהלך השבוע. הקבוצה נדרשה להקצות את יציע 5 הנמצא בסמוך ליציע הכבוד לאוהדי בית"ר ירושלים, זאת בנוסף ליציע 4 (הנמצא מאחורי השער הצפוני במגרש) המוקצה באופן תמידי לאוהדי היריבה. כמו כן לא תותר כניסת רכבים לאזור האצטדיון. העלות המשוערת של האבטחה היא כחצי מיליון שקל.


בקבוצה סירבו להגיב לנתונים, אך הנושא יישקל במהלך הימים הקרובים וההחלטה צפויה להתקבל עם צאת יום הכיפורים. כפי הנראה במידה והדרישות יישארו על כנן, המשחק לא יתקיים בנתניה, ועשוי להיות מועתק לאצטדיון רמת גן.

דוברת מרחב השרון של המשטרה, פאני לב, מסרה בעניין דרישות המשטרה: "בשבוע שעבר התקיימה הערכת מצב בראשותו של מפקד המרחב, תנ"צ מנשה ארביב, ולאחריה בפגישה שהתקיימה היום נמסרו לנציגי מכבי נתניה הדרישות הראשוניות לקראת המשחק. מבחינת המשטרה המשחק יערך באצטדיון הקופסה ב-14 באוקטובר. אנחנו לא עוסקים בשאלה האם הקבוצה תוכל לעמוד בדרישות או לא. בכל אופן תתקיימנה הערכות מצב נוספות יחד עם נציגי הקבוצה עד למועד המשחק. המטרה שלנו היא להבטיח את שלום הציבור במשחק והכוונה שלנו בכל מקרה היא שהמשחק יתקיים באצטדיון בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully