וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך זכו בטורניר בנגקוק

1.10.2006 / 9:20

הצמד הישראלי גבר בגמר על אנדי וג'יימי מארי 2:6, 6:2, 4:10, וזכה בפעם השנייה בקריירה בטורניר בתאילנד. בלייק זכה ביחידים

אנדי רם ויוני ארליך זכו היום (ראשון) בפעם השנייה בקריירה שלהם בטורניר בנגקוק, תאילנד, לאחר שגברו בגמר על אנדי וג'יימי מארי הבריטים 2:6, 6:2, 4:10.

אנדי ויוני, שזכו בטורנר גם ב-2003, השלימו שבוע מצוין מבחינתם וזכו בתואר התשיעי שלהם יחד. הצמד הישראלי פתח בצורה משכנעת את המשחק וזכו בקלות במערכה הראשונה, אבל נשברו פעמיים במערכה השנייה והגיעו לשובר שוויון המכריע. שם רם וארליך ניצלו את כל הניסיון שלהם, וניצחו 4:10.

בלייק זכה בטורניר היחידים

האמריקאי ג'יימס בלייק, שדורג שלישי בטורניר היחידים בבנקוק חולל הפתעה בגמר הטורניר כשגבר על המדורג ראשון בטורניר, איוון ליוביצ'יץ'. בלייק, שהדיח בחצי הגמר את מראט סאפין הרוסי, הימם את הקרואטי כבר בפתיחה, עלה ליתרון של 0:5, והמשיך לניצחון 3:6 במערכה. האמריקאי המשיך להלום ביריבו והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון של המערכה השנייה, שהתגלתה כקלה אפילו יותר מהראשונה והסתיימה ב- 1:6 לבלייק.

הניצחון המרשים, שהושג בפחות משעה, ישפר משמעותית את סיכוייו להגיע לטורניר המאסטרס, אליו מעפילים שמונת המדורגים הבכירים בעולם. כרגע מדורג בלייק במקום התשיעי, והניצחון בטורניר צפוי להקפיץ אותו מספר מקומות למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully