וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדודג'רס והפאדרס בפלייאוף

1.10.2006 / 8:29

התמונה כמעט הושלמה ב-NL, כשנצחונות השתיים חיסלו את סיכויי פילדלפיה. גם סט. לואיס כמעט בפנים, וצריכה עוד ניצחון אחד

אז תמונת הפלייאוף כמעט מושלמת גם ב-NL. סן דייגו ניצחה את אריזונה 1:3, לוס אנג'לס גברה על סן פרנסיסקו 2:4, ושתיהן תהיינה בפלייאוף. השאלה היחידה כרגע, כשלשתיהן מאזן של 74:87, היא של מיקום. אם הדודג'רס, שכרגע נמצאים במקום הראשון, יזכו בבית, הם יארחו את סט. לואיס והפאדרס יתארחו אצל המטס. אם הפאדרס יהיו אלה שיזכו בבכורה, הם ישחקו מול הקרדינלס כשהדודג'רס ישחקו בסדרה עם ניו יורק. נצחונות השתיים חיסלו את סיכויי פילדלפיה, שה-3:4 שהשיגה במיאמי על המארלינס הפך לחסר משמעות.

במרכז סט. לואיס צריכה הפסד של יוסטון או לנצח בעצמה כדי להבטיח עליה. הקרדינלס נעזרו בטריפל של סקוט ספיזיו כדי לנצח את מילווקי 2:3, ולהבטיח כמעט סופית העפלה שלישית ברציפות לפלייאוף. האסטרוס גברו על אטלנטה 4:5, והחזיקו בשארית הסיכוי.

ספיזיו הגיבור

סט. לואיס - מילווקי 2:3

עד לאינינג השמיני זה נראה כמו עוד משחק עגום של הקרדינלס. בן שיטס הגיש שישה והכיש שבעה למילווקי, והקרדינלס מצאו עצמם בבור. עד שחוזה קפלאן התחיל להעלות שחקנים לבסיסים, אחריו מילא בראיין שאוס את הבסיסים ופרנסיסקו קורדרו בא לשמור, עם שני אאוטים. אלא שקורדרו פגש את המחבט של סקוט ספיזיו, שניקה את כל שלוש העמדות בשדה עם טריפל עצבני, והפך את הפיגור ליתרון 2:3. אדם ויינרייט, הקלוזר החדש, שמר, וכעת צריכים בסט. לואיס הפסד של יוסטון או ניצחון במשחק יום ראשון מול הברוורס.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 4:2

הדודג'רס היו צריכים ניצחון או הפסד של פילדלפיה. מכיוון שהפיליז ניצחו, גורלם היה בידיהם, והם לא הכזיבו. גרג מדוקס הביא איתו טונות של ניסיון, והשלים שבעה אינינגים כוחניים עם ארבעה חשמולים. קני לופטון רשם שלוש חבטות ושתי ריצות, טקאשי סאיטו סיפק את השמירה ולוס אנג'לס בפנים. נומאר גארסיהפארה ישב על הספסל, טרם נמסר דיווח על מצבו.


אריזונה - סן דייגו 3:1

טרבור הופמן סיפק שמירה מספר 481 בקריירה, והשמירה הזו פירושה היה אחד: פלייאוף עבור הפאדרס. סן דייגו עשתה זאת פחות מחצי שעה אחרי הדודג'רס, ואם לוס אנג'לס נזקקה לניסיון של גרג מדוקס, הרי שמי שהביא את כל כובד משקלו, תרתי משמע, למשחק, היה דייויד וולס. עם שישה אינינגים ושלושה חשמולים והומר בן שתי ריצות של מייק קמרון באינינג החמישי, וולס התגבר על הדיבאקס. סן דייגו תהיה בפלייאוף בפעם השניה ברציפות, ועשויה להגיע למפגש מול סט. לואיס, מולה נוצחה 3:0 בפלייאוף שעבר, רק שהפעם יחסי הכוחות קצת שונים.


פלורידה - פילדלפיה 4:3

בדיעבד, הניצחון הזה לא שינה עבור הפיליז, שלמרות ריצה יפה מאז פגרת האולסטאר שוב ימצאו את עצמם מחוץ לאוקטובר. דאבל של שיין ויקטורינו באינינג השלישי קבע 3:4 לפיליז, ומרגע זה לא נרשמו עוד ריצות במשחק. טום גורדון שמר, ופילדלפיה תחכה לשנה הבאה. הומרים למיגל קבררה ולג'וש ווילינגהאם מהמארלינס.


אטלנטה - יוסטון 5:4

עוד סיכוי לאסטרוס, שצריכים כעת ניצחון נוסף, הפסד של הקרדינלס ועוד הפסד שלהם במשחק השלמה בסן פרנסיסקו ביום שני. אנדי פטיט הגיש שבעה ושבעה ועמד בפני ניצחון, כשהברייבס השוו ל-2:2 באינינג השמיני. אבל אז באו שלוש ריצות של האסטרוס בתשיעי, ולמרות שאטלנטה רשמה שתי ריצות על בראד לידג' ודן ווילר, הניצחון נשאר ביוסטון. הומר 45 ללאנס ברקמן.

יתר תוצאות הלילה:

NL:

קאבס - קולורדו 11:9
פיטסבורג - סינסינטי 0:3
וושינגטון - מטס 13:0

AL:

מינסוטה - וייט סוקס 6:3
יאנקיז - טורונטו 6:5
סיאטל - טקסס 1:3
קליבלנד - טמפה ביי 1:6
בוסטון - בולטימור 5:4
דטרויט - קנזס סיטי 9:6
איינג'לס - אוקלנד 6:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully