וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי לא מוותרת

יניב בינו

1.10.2006 / 20:24

ליון ניצחה 0:1 את סושו, מארסיי השיבה את הפער ל-3 נקודות עם 0:3 על טולוז. ליל מתקדמת אחרי 0:1 על ניס. מונאקו מתאוששת

המחזור השמיני בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שבת) עם ניצחונה של ליון, הקבוצה החמה של אירופה, 0:1, הפעם על סושו, של ז'רום לרואה. הליונזים, ששולטים בליגה ללא מיצרים, פתחו זמנית פער של 6 נקודות ממארסיי. האלופה הצרפתית שכבשה עד היום 19 שערים בליגה, הסתפקה באחד של סילבן וילטורד בדקה ה-78, כדי להעניק לה את שלוש הנקודות.

אלא שלמארסיי היו תוכניות אחרות, והיום (ראשון) היא הלמה בטולוז 0:3. חביב באמוגו ותאייה אימליה כבשו שני שערי בזק בדקות 44 ו-45, לוריק סנה פתח את המחצית השניה עם שער מהיר, ותוך שלוש דקות (44-46) מארסיי כבשה שלישייה וצימקה חזרה לשלוש נקודות בפסגה.


ליל - ניס 0:1

המארחים, שסיימו השבוע בתיקו 0:0 ביתי נגד מילאן, אירחו את סוגרת הטבלה, במטרה לשפר עמדות. ניקולאס פוברג העניק את הניצחון למארחים בשער בדקה ה-67, שקידם אותם למקום השלישי.


מונאקו - לה מאן 1:2

הקבוצה מהנסיכות, שחווה עד כה עונה מזעזעת עם ניצחון אחד בלבד בשבעה מחזורים וממוקמת מקום אחד לפני האחרון אירחה את לה מאן, הממוקמת במקום השישי. יאיא טורה הרשית ראשון למונאקו בדקה ה-10, אבל קופי רומאריץ' הישווה בפנדל בדקה ה-24. ג'רמי מנז השיב את היתרון למונאקו 7 דקות לפני הסיום, והביא לה את שלוש הנקודות שחילצו אותה אל מעל הקו האדום.


ואלנסיין - בורדו 0:2

סגנית אלופת צרפת, התארחה אצל ואלנסיין, כשהיא עם מאזן של 4 ניצחונות ו-3 הפסדים. עד הדקה ה-71 נראה שבורדו הולכת לקראת התיקו הראשון שלה העונה, אבל אז אריק צ'לה מולנסיין שרצה אחרת כבש לזכות המארחים. פרדי בורגויס הכפיל את התואצה בדקת הסיום והנחיל לבורדו הפסד רביעי בשלב מוקדם זה של העונה.


משחקים נוספים:

סדאן - ראן 0:1
לסדאן: סטאפנה נורו 39, פנדל.

לוריין - טרואה 0:0

נאנסי - לאנס 1:2

נאנסי, שחגגה השבוע על חשבון שאלקה כשהדיחה אותה והעפילה לשלב הבתים של גביע אופ"א, ניצחה עם שערים של בנג'מין גאגאנון (25, פנדל) ודויד סוגה (58) כבשו לנאנסי. ג'וסי פריירה צימק (71, פנדל).

אוקזר - נאנט 0:1

דניאל גיורגי ניקולאה הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-12, מה שלא משנה את העובדה שאוקזר הולכת לשום מקום.

סט. אטיין - פ.ס.ז' 0:1

פאריס סן ז'רמן ממשיכה להסתבך בתחתית, כשמה שעשה את העבודה היה שער של אילן ארויו דלנה בדקה ה-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully