וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בחיפה מזימונו של קטן לנבחרת

רומן רוזנבלט

30.9.2006 / 22:20

בסגל האלופה חוששים שהאימונים בנבחרת לקראת המשחק מול רוסיה יחמירו את פציעתו של החלוץ. קטן לא מתכוון לוותר על המשחק

מכבי חיפה תחזור להתאמן רק ביום שלישי ללא שחקני הנבחרות, כאשר בקבוצה מקווים כי מאמן הנבחרת הלאומית, דרור קשטן, יתחשב בחלוץ יניב קטן לקראת משחקה החשוב של נבחרת ישראל מול רוסיה ב- 7 באוקטובר במסגרת מוקדמות גביע אירופה. החלוץ שהצטיין מול ליטקס נבדק היום על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שאישר את אבחנת הצוות הרפואי של מכיב חיפה, כי מדובר בדלקת חריפה ולא בקרע בשרירי הבטן. במצב רגיל פציעה טורדנית כמו זו של קטן מחייבת מנוחה בת שבוע וחזרה לפעילות הדרגתית, תוך מתן זריקה 48 שעות מסיום המשחק האחרון. קטן עצמו יבדק שוב ביום שלישי באימון הנבחרת.

למרות רצונו של השחקן ליטול חלק במשחק החשוב מול נבחרת רוסיה בחיפה מקווים שבנבחרת יתחשבו במצבו הבריאותי ולא יאפשרו לו ליטול חלק באימונים קשים, אחרת מצבו יורע עוד יותר והנזק עלול להתרחב עד כדי השבתה מאימונים לזמן רב יותר. עבאס סואן ואייל משומר הסובלים ממתיחות קלות, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יחזרו להתאמן בימים הקרובים.

חיפה תצטרך להקדים ביום את המשחק הראשון בשלב הבתים (עוזי דן, "הארץ")

אחת משתי הקבוצות הישראליות בגביע אופ"א, כנראה מכבי חיפה, תצטרך לבקש מאופ"א להקדים ב-24 שעות את משחקה במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים.

המחזור הראשון אמור להתקיים ביום חמישי ה-19 בחודש ושתי הישראליות יארחו. מכבי חיפה, מקבוצת הדירוג החמישית תארח את המדורגת ראשונה בבית שלה, והפועל תל אביב, מקבוצת הדירוג הרביעית, את המדורגת שניה בבית שלה.

מכבי חיפה לא יכולה לארח בקרית אליעזר אלא רק במרכז הארץ והודיעה כבר שתבחר בבלומפילד כמגרש הביתי שלה. תקנון גביע אופ"א לא מאפשר לשתי קבוצות מאותה עיר, או שמארחות באותו איצטדיון, או שמשחקות באצטדיונים שהמרחק ביניהם פחות מ-50 קילומטר, לארח משחקים באותו יום.

אופ"א מאפשרת לבקש להקדים משחק כזה ביום, אם אין באותה מדינה משחק ביתי בליגת האלופות באותו שבוע. מכיוון שאין נציגה ישראלית בליגת האלופות, הרי שאופ"א צפויה לאשר את הבקשה.

גובה המענק עבור ההעפלה לשלב הבתים יוחלט רק לאחר ההגרלה. קבוצות אטרקטיוויות יזכו את השחקנים למענק כספי גבוה יותר. בחיפה מעדיפים לארח בבלומפילד.

מכבי חיפה שבה שלשום ארצה מבולגריה ותשוב לאימונים רק ביום שלישי. המנכ"ל איתמר צ'יזיק ונשיא המועדון יעקב שחר יטוסו לשווייץ כדי לייצג מחרתיים את הקבוצה בהגרלת שלב הבתים.

רונן קצב, סוכנו של חיים מגרלשווילי, מצפה להיפגש עם שחר השבוע על מנת לקדם את שדרוג שכרו של השחקן כפי שהבטיח לו הנשיא כבר לפני כחודשיים. ^

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully