וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מרוצה מההגנה"

30.9.2006 / 21:38

מכבי ת"א נחתה בארץ ולמאמן הקרואטי נוון ספאחיה יש עוד מה לתקן עד סוף אוקטובר. באמצע השבוע תצא הקבוצה למסע נוסף

בריטאס וילנה עדיין ממתינים להתנצלות רשמית ממאמנם לשעבר ומאמן מכבי ת"א בהווה, נוון ספאחיה, וממשיכים לטעון כי אם לא תתקבל אחת עד ליום שני, ייפתחו בהליכים משפטיים נגד המאמן.

"לא התקבלה עד עכשיו שום התנצלות מצידו של נוון", אמר לוואלה! ספורט מנכ"ל ריטאס, יונאס ואינאוסקאס. "אם נקבל התנצלות נוכל לדבר על יתר הדברים ונראה אם אפשר לפתור את המצב. יש לנו יומיים כדי לברר אם אפשר להגיע להסכם הוגן. יהיה טוב יותר לכולם אם נוכל להגיע להסכמה הדדית. אם אכן יקרה נס ונקבל התנצלות עד ליום שני, אולי נוכל להימנע מהתביעה. אם לא, הכדור יעבור למגרש של עורכי הדין".

ספאחיה וחניכיו נחתו היום (שבת) אחר הצהריים בנתב"ג, לאחר שהות של עשרה ימים בסלובניה ובאיטליה. במהלך משחק האימון אתמול מול קלימאמיו בולוניה (102:106) התנגשו יותם הלפרין ויניב גרין. הנזק: הלפרין שבר שלוש שיניים, בעוד ידו של גרין נזקקה למספר תפרים. "זו קבוצה חדשה. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני", אמר גרין החבוש. "המחנה היה מוצלח והתחושה היא בסך הכל טובה".

"האמת היא שאני לא כל כך מרוצה. ההגנה לא הייתה טובה כי היינו רק שמונה ימים ביחד, אבל עוד נשתפר", סיפר המאמן הקרואטי. "ממכבי תמיד מצפים לנצח, אבל מדובר בסך הכל במשחקי אימון. אנחנו עדיין מחפשים פורוורד איכותי. לא נסתפק בשחקן בינוני".

הצהובים ינוחו בשלושת הימים הקרובים, ובלילה שבין שלישי לרביעי יצאו למסע משחקים נוסף באירופה. בצרפת תפגוש מכבי את קלימאמיו למשחק גומלין, וכן את סאן אנטוניו ספרס. משם תמשיך הקבוצה לגרמניה ותיקח חלק בטורניר מרובע יחד עם צסק"א מוסקבה, פילדלפיה 76' ופיניקס סאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully