וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקו סידר ללוזונים ניצחון בדרבי

30.9.2006 / 19:46

הניגרי של מכבי פ"ת כבש את שער הניצחון בדקה ה-60 בדרבי הפתח תקואי מול הפועל באורווה וסיבך לגמרי את החבורה של אייל לחמן

הסיוט הגדול ביותר של אייל לחמן התרחש הערב באורווה. גם אחרי שהוא לא השיג ניצחון בשלושת המחזורים הראשונים, הוא ידע שניצחון על היריבה העירונית השנואה בדרבי באורווה יוכל לתקן את הרושם. במקרה הזה, הוא שוב הפסיד, הפעם 1:0 ללוזונים שיצחקו כל הדרך לצום יום הכיפורים. ללחמן, לעומתם, יהיה הרבה על מה לחשוב במהלך הצום.

מכבי פ"ת שלטה במשחק כבר מפתיחתו, אבל לא הגיעה ליותר מדי מצמבים מסוכנים במחצית הראשונה, שהייתה משעממת ומאכזבת. במחצית השניה הלוזונים התעוררו והבינו שהם אלה שעדיפים בדרבי הזה. המסקנה הזאת באה לידי ביטוי בדקה ה-60, כשבלסינג קאקו כבש את שער הניצחון וסידר לקבוצה שלו את המקום השלישי, לפחות בינתיים. הפועל פ"ת נותרה במקום הלפני אחרון ותוכל לרדת גם משם, במידה ומכבי הרצליה תוציא לפחות תיקו במשחק מול הפועל ת"א.

מהלך המשחק

דקה 30 - אחרי חצי שעה משעממת במיוחד, עמנואל אוביידה מקבל מסירה נהדרת בתוך הרחבה ובועט מחמישה מטרים לרשת החיצונית.

דקה 43 - אחמד קסום מעיר את ההתקפה של הפועל פ"ת בבעיטה מעל למשקוף, אבל שוערה של מכבי פ"ת אוהד כהן עדיין לא הספיק להתחמם.

דקה 53 - הזדמנות מצויינת להפועל פ"ת כאשר רוביל סרסור מדביק כדור למשקוף.

דקה 60 - גול! כדור חופשי למכבי פ"ת. איסמעיל עאמר בועט, רפי כהן הודף, רוביל סרסור ממשיך את הריבאונד ובלסינג קאקו רושם את הנגיעה האחרונה בכדור, שנכנס לרשת. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 90 - מצב מסוכן להפועל פ"ת כאשר מאור בוזגלו בועט כדור חופשי ואוהד כהן מתעופף ומציל.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, זאב חיימוביץ', עמרי קנדה, מהארן אבו רייא, לאזו דובה, יניב לוזון, צ'ק גדיאגה, יפתח הררי, שגיב כהן, אחמד קסום, מוטי קקון.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אנדרה קלדיירה, עמנואל אוביידה, בלסינג קאקו, רוביל סרסור, פטריק סופו (אסי משיח, 78).

"שיחקנו מול קבוצה מאורגנת טקטית"

גיא לוזון, מאמנה של מכבי פ"ת, אמר בסיום המשחק ל"שירים ושערים": "רצינו מאוד את הניצחון הזה, במיוחד לאור ההפסד למכבי חיפה. הפועל פ"ת לא הגיעה לשום מצב. אנחנו שיחקנו מול קבוצה מאוד מאורגנת טקטית ומאוד הגנתית ואני שמח שהניצחון היה שלנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully