וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אפשר לצום בשקט

1.10.2006 / 20:17

דודו אוואט שמר על רשת נקיה ב-0:2 של לה קורוניה על סוסיאדד. ברצלונה בראש אחרי 1:3 על בילבאו, רק 1:1 בדרבי של מדריד

דודו אוואט לא התנצל (ולא היה צריך). הוא פשוט עלה לשחק הערב (ראשון), שמר על רשת נקיה, חבריו להתקפת לה קורוניה תיגמלו אותו בשני שערים בעשר הדקות האחרונות ודפורטיבו לה קורוניה ניצחה את ריאל סוסיאדד 0:2. הכל הלך קשה לדפורטיבו, עד שאנטוניו בארחאן כבש בדקה ה-83, ואיבאן ריקי חתם את התוצאה חמש דקות לאחר מכן.

ריאל מדריד התכוננה לחבור חזרה לברצלונה, שעלתה לפסגה בשבת, אבל היריבה העירונית, אתלטיקו, קלקלה לה את התוכניות, ועוד בסנטיאגו ברנבאו. מיסטה כבש לאתלטיקו כבר בדקה ה-6, ראול, המצוי בכושר נפלא, השווה בדקה ה-37. ריאל ניסתה לכבוש שער ניצחון, אבל ההרחקה של סרחיו ראמוס בדקה ה-63 לא סייעה לה במשימה - 1:1 בסיום.

סביליה השתלבה מחדש בין המובילות כשהתאוששה מההפסד לאתלטיקו במחזור הקודם עם ניצחון 0:1 על חטאפה. לואיס פביאנו הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-31. העולה המפתיעה רקריאטבו הואלבה ממשיכה להפגין ניצוצות יפים, וכמו דפורטיבו, כבשה צמד בדקות האחרונות כדי לנצח 0:2, את בטיס. פלוראן סינמה פונגול (84) וחאבי גררו (88) כבשו.

בשבת הייתה ברצלונה צריכה להתרגל למציאות החדשה, שגזלה ממנה את הסקורר הגדול סמואל אטו לחודשים הקרובים. המשימה הראשונה של הקטאלונים הייתה משחק ליגה בחוץ מול אתלטיק בילבאו והחבורה של פרנק רייקארד יצאה מזה בשלום עם ניצחון 1:3 על הבאסקים, שעדיין לא ניצחו העונה.

איידור גודיונסן האיסלנדי פתח בחוד על חשבונו של הקמרוני ובהתחלה זה היה נראה רע מבחינתה של ברצלונה. בדקה ה-11, דאבל פס בין פרנסיסקו יסטה לפרננדו לורנטה מצא את הראשון חופשי על קו נקודת העונשין. יסטה ירה טיל מהאוויר לרשת של ואלדס והעלה את הבאסקים ל-0:1. 9 דקות מאוחר יותר, בילבאו נותרה בעשרה שחקנים בעקבות תיקול חריף של חאבייר קאסאס בגודיונסן. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, האיסלנדי שלח כדור רוחב לקפטן קרלוס פויול, שבניגוד למשחק ליגת האלופות השבוע, כבש לרשת הנכונה והישווה ל-1:1.

היתרון המספרי של ברצלונה המשיך לבוא לידי ביטוי גם במחצית השניה ושער הניצחון שלה הגיע בדקה ה-63, כשצ'אבי הכניס כדור עומק לגודיונסן, שהסתפק בנגיעה אחת כדי לכבוש ולהעלות ל-1:2. חאבייר סאביולה שנכנס כמחליף כבש בדקה ה-77 וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לברצלונה.

בין ברצלונה לולנסיה מפריד שער אחד בלבד. ולנסיה נצמדה לבארסה אחרי 0:4 על חימנסטיק. דויד וייה המשיך להפציץ עם שערים בדקות 53 ו-59, כשפרננדו מוריינטס (14) ומיגל אנחל אנגולו (84) משלימים את העבודה.

משחקים נוספים:

אספניול - אוסאסונה 0:0

מאיורקה - ויאריאל 2:1
למאיורקה: באשקו יאנקוביץ' (57)
לויאריאל: דייגו פורלאן (20, 23)

סנטאנדר - סלטה ויגו 1:1
לסנטאנדר: ניקולה זיגיץ'(23)
לסלטה: איריניי (56)

סראגוסה - לבנטה 2:2
לסראגוסה: אלברטו סלאדס (59), דייגו מיליטו (78)
ללבנטה: דייגו קמאצ'ו (21), אוליבייה קאפו (44).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully