וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 4: בריידי בסלון של קרסון

30.9.2006 / 15:45

הפטריוטס ייצאו למבחן קשה בסינסינטי, במוקד משחקי המחזור. מאנינג והקולטס חוזרים למדולנדס, מול הג'טס, בולטימור נגד סן דייגו

שבוע קשה עבר על המדור. גם ללא התחכמויות הליין, שהיו חלק ממתכון ההימורים שלנו בשנים הקודמות, השגנו 8 מ-14, מאזן לא טוב בעליל. ואולי גם זה לטובה. בולטימור וניו אורלינס במאזן 0:3? קרוליינה נחלצת ברגע האחרון מסיום עונה מוקדם? הג'איינטס עם חרב על הצוואר? וולקאם טו דה NFL.

מה צפוי לנו השבוע על המרקע (ושימו לב שהשעה הראשית היא 19:00, בשל הזזתו המוקדמת של שעון החורף כשבחוץ חמסין מהביל)? צום קל לכולנו.

METV:

19:00 - ג'טס - קולטס

22:15 - וושינגטון - ג'קסונוויל


FOX:

19:00 - קרוליינה - ניו אורלינס

ESPN:

בין ראשון לשני - 2:15 - שיקגו - סיאטל

בין שני לשלישי, 2:30 - פילדלפיה - גרין ביי

מה העניינים, טי או? (שעה ראשית - 19:00)

טנסי - דאלאס

ישחק או לא ישחק? רק שחקן אחד נמצא על רשימת הפצועים של הקאובויס - טרל אואנס, האיש המדובר ביותר בשבוע האחרון בארה"ב. אחרי שרשמית נקבע שלא ניסה להתאבד, הקאובויס יעלו למשחק בנשוויל כשביל פארסלס עדיין לא מגלה אם הכוכב שלו יפתח. בטנסי צפוי קרי קולינס להמשיך לפתוח בעמדת הקוורטרבק, אבל עם הלחץ הגובר לראות בעמדה את וינס יאנג, אל תתפלאו אם הרוקי יראה דקות משחק.

התחזית: דאלאס חייבת לנצח את זה, והיא תעשה זאת. קאובויס.


אטלנטה - אריזונה

קורט וורנר והקרדינלס היו פשוט מזעזעים בשבועות האחרונים, וכמו בטנסי, גם באריזונה היו שמועות שמאט ליינארט יקבל את המושכות. אבל וורנר יעלה לג'ורג'יה דום, שם ייתקל בהגנת פאלקונס צמאת נקם אחרי ההפסד בניו אורלינס. לפאלקונס ממשיכות להיות בעיות מול כל הגנה שעוצרת את מייקל ויק, אבל לא סביר להניח שהקרדינלס יעשו יותר מדי בעיות. ג'ון אייברהם בסימן שאלה למשחק.

התחזית: וורנר יאכל הרבה דשא, גם אם המשטח באולם הוא סינתטי. ניצחון לאטלנטה.


ג'טס - אינדיאנפוליס

אחרי שלושה מחזורים, הקבוצה של אריק מאנג'יני עם מאזן 1:2 ושני נצחונות חוץ. עכשיו ההזדמנות של הסילונים היא להראות שהם יכולים לנצח גם קבוצת פוטבול טובה, ואפילו טובה מאוד, בדמות הקולטס. פייטון מאנינג פתח את העונה עם ניצחון על הג'איינטס במדולנדס, וישאף להשיג סוויפ בניו ג'רזי. רשימת פציעות כמו יציאת מצרים בשתי הקבוצות, כששחקני המפתח הפגועים באינדי הם התאקל קורי סיימון (בחוץ, ברך) מגן הפינה ניק הארפר (בסימן שאלה) והתופס ברנדון סטוקלי. בניו יורק לא ברור אם לברניוס קולס ישחק.

התחזית: גלינג גלינג! אנחנו הולכים על הפתעת המחזור כאן. ג'טס.


יוסטון - מיאמי

הגידו והסבירו לנו: היש משחק מגעיל מזה? האם מישהו בעולם החופשי אשכרה פותח את הטלוויזיה ורואה מבחירה את המשחק הזה (חוץ מאריאל גרייזס, שמשוויץ לכל החבר'ה במדבר עם הדיירקט טי.וי. שלו)? איזה גועל של משחק. ומיאמי, עם כל הגועל, מקבלת הזדמנות נוחה לחזור למאזן 2:2.

התחזית: שתי דקות יקרות מחיי בוזבזו על כתיבת הקדימון למשחק הזה. אם מיאמי לא תנצח, זה יהיה בזבוז של 2:30 דקות (שלא יחזרו לעולם). דולפינס.

קדושים בלתי פגיעים?

קרוליינה - ניו אורלינס

הסיינטס מעולם לא היו במצב כזה. מאזן 0:3, טמפה ביי כבר מחוץ לסיפור, קרוליינה מגמגמת ולפחות בפתיחת העונה, שון פייטון וניו אורלינס במצב מצוין. קרוליינה, מצד שני, במצב מאוד לא טוב. הפנת'רס נזקקו לרגל של שון קייסי כדי להציל לעצמם את העונה, אבל נראו מאוד חשופים בטמפה ביי. הליינבקר דן מורגן ייעדר, אבל סטיב סמית' שוב יפתח, וג'ון פוקס יקווה שקישון ג'ונסון ייתן שוב משחק כמו בשבוע שעבר.

התחזית: אין לנו ברירה מכוח האנרציה אלא ללכת על הפנת'רס, אבל לא בלב שלם.


בפאלו - מינסוטה

הבילס בעטו בדלי שוב. אחרי שניצחה במיאמי, בפאלו כשלה בבית מול הג'טס. מינסוטה שמטה ברגע האחרון ניצחון על שיקגו, אבל הוייקינגס ממשיכים לעודד במשחק המבוקר שלהם. בפאלו תיאלץ להסתדר בלי הסייפטי מאט בואן ואולי גם הליינבקר המצוין טקיאו ספייקס.

התחזית: הוייקינגס יקחו את זה, כי הם קבוצה טובה יותר. ניצחון למינסוטה.


בולטימור - סן דייגו

משחק שהוא אחת מגולות הכותרת של המחזור. שתי קבוצות בלי הפסד, עם הגנות ברזל. הצ'ארג'רס נחו בשבוע שעבר, מנוחה לה נזקקו לפני שפיליפ ריברס פוגש את ריי לואיס והחבר'ה מבולטימור. הרייבנס חזרו להיות הרייבנס - אפורים, מתכתיים ומנצחים בקושי, אחרי שהפכו פיגור בקליבלנד. שלושה שחקני מפתח הגנתיים בסימן שאלה למשחק אצל העורבים: אד ריד, האלוטי נגאטה וטרל סאגס.

ההימור: קצת קשה לראות את פיליפ ריברס עומד בלחץ, אבל איכשהו הפאדרס ייצאו עם ניצחון. משחק של 10:14 או משהו כזה, לצ'ארג'רס.


קנזס סיטי - סן פרנסיסקו

עוד משחק מסוג "משחקי הגוועלד", שבר דעת שפוי לא רוצה לראות. אבל יש פה מספיק אוהדים של סן פרנסיסקו שיילכו, מרצונם החופשי, ל-TVU ויראו את הדבר הזה. אנחנו פותחים פה קרן תמיכה. לאנשים האלה צריך לעזור. טרנט גרין ימשיך להיעדר בקיי סי עקב הפיצוץ שחטף בשבוע הראשון.

התחזית: לארי ג'ונסון סופסוף ישים את המספרים הגדולים על הלוח. ניצחון לצ'יפס.

מבחן גדול לבליצ'יק (שעה ראשית: 22:05-22:15)

סינסינטי - ניו אינגלנד

שתי תופעות שראינו בשבוע שעבר. סינסינטי עדיין לא מתחברת אבל מנצחת. התופעה השניה היא שניו אינגלנד נראית עייפה, חשופה והכי חשוב - טום בריידי נראה מותש לאור העובדה שאין לו למי למסור. רשימת פצועים ארוכה בשתי הקבוצות. בסינסינטי ייעדר הסייפטי דקסטר ג'קסון. בפטריוטס נמצא התופס צ'אד ג'קסון בסימן שאלה. על פניו, לניו אינגלנד אין סיכוי ממשי באוהיו, אבל בשביל זה, הרי, משחקים את המשחק.

התחזית: ובכל זאת, הכלים של הבנגאלס גדולים מדי על ניו אינגלנד. ניצחון לסינסינטי.


ראמס - דטרויט

מי שמחזיק את הגנת הראמס בקבוצת הפנטזי שלו עשוי לעשות חיים, כשג'ון קיטנה ימצא הרבה ידיים צהובות-כחולות. מצד שני, לא כדאי לשחקני פנטזי להחזיק במארק בולג'ר, שלא מצליח לנתב את המסירות שלו השנה לטאצ'דאונים. סט. לואיס חזרה עם ניצחון מגעיל מאריזונה, אבל עלולה להחסיר את התאקל המעולה אורלנדו פייס, הסובל מזעזוע מוח. הסייפטי קינוי קנדי והליינבקר אלכס לואיס עלולים להיעדר בדטרויט.

התחזית: עוד הפסד, פחות הפסד - מה זה כבר משנה לליונס? ניצחון לראמס.


וושינגטון - ג'קסונוויל

הרדסקינס היו חייבים לנצח את הטקסאנס, וזה מה שהם עשו. הג'אגס שיחקו כמו פראיירים באינדיאנפוליס, והחמיצו הזדמנות לחזור עם ניצחון. מה שבטוח הוא שג'קסונוויל לא תיתן לקלינטון פורטיס לחגוג כפי שחגג מול יוסטון. מגן הפינה שון ספרינגס לא ישחק בוושינגטון, דמרקוס וויילי בספק בהגנת ג'קסונוויל.

התחזית: סגנון המשחק של הרדסקינס מתאים יותר לג'אגוארס, והם יחזרו מלנדובר עם ניצחון. ג'קסונוויל.


אוקלנד - קליבלנד

איזה משחק נוראי ומחריד. ואנחנו עוד חשבנו שיוסטון-מיאמי זה משהו גרוע. הנה קיבלנו את הסטירה האמיתית לפנים. אנדרו וולטר יפתח באוקלנד, צ'רלי פריי בקליבלנד וזה מבטיח לנו מפגש מרתק ומסקרן, שיילך ישירות ל-ESPN קלאסיק.

התחזית: קליבלנד, במשהו כמו 7:9.

משחקי הלילה: בלי אלכסנדר

שיקגו - סיאטל (בין ראשון לשני, 2:15)

מי שמחפש להעביר את ליל כיפורים בהנאה רבה, יראה את המפגש המסקרן הזה ב-ESPN. הסיהוקס הוכיחו נגד הג'איינטס את מה שכולם יודעים - יש להם הכי הרבה כישרון בליגה, אבל בעמדת המאמן הם לוקים בחסר. בנוסף, הם ייאלצו להסתדר בלי שון אלכסנדר, הסובל משבר ברגלו. גם איתו הייתה להם בעיה מול הגנת ברס קשוחה ורעבה, שבזכותה נמצאת הקבוצה במאזן נקי של 0:3. רקס גרוסמן, מהצד השני, יחפש דרך לפרוץ את הגנת סיאטל. יהיה מרתק בסולג'רס פילד.

התחזית: בלי אלכסנדר יהיה קשה מדי למאט האסלבק ולתופסים שלו. ניצחון לשיקגו.


פילדלפיה - גרין ביי (מאנדיי נייט, 2:30)

אם לא ניהול משחק מחפיר של אנדי ריד מול הג'איינטס, האיגלס היו היום על מאזן 0:3. פילדלפיה נהנתה מהגרלה קלה בתחילת העונה, וממשיכה ליהנות ממנה גם במשחק הזה. גרין ביי ניצחה את דטרויט, אבל מול הנשרים ברט פארב לא צפוי לחגוג כך. הרבה, הרבה פציעות בשתי הקבוצות. ליטו שפרד ימשיך לשבת על הספסל אצל האיגלס (קרסול), וכמוהו אולי גם בראיין דוקינס (זעזוע מוח) והתופס דאנטה סטולוורת' (ירך). אם זה לא מספיק, גם בראיין ווסטברוק, שנתן משחק גדול בסן פרנסיסקו, בחשש להחמיץ את המשחק (אבל יפתח כנראה). התאקל קנדריק אלן יפספס את ההתמודדות בשורות גרין ביי.

התחזית: ניצחון לפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully