וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוחד משתלם: בולטון ממשיכה לפרוח

30.9.2006 / 19:35

מאז התפוצצה פרשת השחיתות, בולטון רק מנצחת, הפעם 0:2 על ליברפול (עידן טל לא שותף, בן חיים נפצע). צמצמה את הפער מצ'לסי, שסיימה בתיקו מול וילה

היום (שבת) במסגרת המחזור השביעי של הפרמיירליג שוחקו ארבעה משחקים. במוקד, עמד המפגש בין בולטון של טל בן חיים (ועידן טל) עם ליברפול, שהסתיים בניצחון 0:2 לוונדררס על חניכיו של בניטס.

האלופה צ'לסי לא הצליחה לנצח את אסטון וילה בסטאמפורד ברידג' וסיימה עימה בתיקו 1:1. ארסנל שמרה על המומנטום החיובי שהיא נמצאת בו, אחרי ניצחון חוץ 1:2 על צ'רלטון.

בולטון - ליברפול 0:2

בולטון הייתה רחוקה מלהרשים היום באיצטדיון הריבוק מול ליברפול, אבל זה הספיק לה כדי להשיג שלוש נקודות יקרות. ליברפול שלטה במגרש ללא עוררין והגיעה להזדמנויות קורצות, אבל דווקא בולטון הייתה זו שהצליחה לגנוב שני שערים, שהעניקו לה ניצחון שרחוק מלשקף את שהתחולל על המגרש.

בדקה ה-30 הקוון שגה כשסימן לנגיעת יד של השוער ריינה מחוץ לרחבה. גארי ספיד ניגש לכדור החופשי, ונעץ אותו פנימה. דווקא בדקות הטובות של ליברפול, הקשר האחורי קאמפו מצא את עצמו במצב נוח, ונגח פנימה בדקה ה-51. 0:2 לבולטון על ההגנה המפוזרת של בניטז, ומפה האדומים כבר לא יכלו לחזור.

בולטון השיגה את ניצחונה השני ברציפות מאז התפוצצה פרשת השחיתות שבה שורבב שמו של המאמן סם אלרדייס, שכנראה עשתה רק טוב למועדון. ליברפול ספגה את הפסדה השלישי העונה משבעה משחקים. בן חיים שיחק 90 דקות אך נפצע, עידן טל לא שותף.

צ'לסי - אסטון וילה 1:1

הווילה הגיעו לסטאמפורד ברידג' עם 3 נקודות פחות מהאלופה, ועם הרבה בטחון, לא מעט בזכות העבודה המצוינת של המנג'ר מרטין אוניל. הקבוצה מברמיניגהאם, שטרם טעמה טעמו של הפסד, הצליחה לשמור על הטעם הטוב בפה גם אחרי הביקור בביתו של מוריניו, כשהצליחה לסחוט תיקו 1:1 מהכחולים. דידייה דרוגבה , שממשיך את הכושר המצוין שלו, הבקיע כבר בדקה השלישית לזכות המיליונרים, אבל גבריאל אגבונלאחור הישווה בסוף המחצית הראשונה ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד סיום המשחק. רצף הניצחונות של מוריניו, שעמד על שישה במספר, נקטע ועוד בבית.


צ'רלטון - ארסנל 2:1

ארסנל התחילה את העונה עם שתי תוצאות תיקו והפסד, ונראתה רע מאוד, אבל ניצחון חוץ באולד טראפורד וניצחון ביתי על שפילד החזירו לה את הצבע ללחיים ואת אבק השריפה לתותחנים. התותחנים, שניצחו באמצע השבוע בליגת האלופות את פורטו, כשחנכו את איצטדיונם החדש, ניצחו היום עם צמד של רובין ואן פרסי. דווקא צ'רלטון עלתה ראשונה על הלוח עם שער של דארן בנט בדקה ה-21, אך ההולנדי המצוין, אחד הברגים המרכזיים במערך המתחדש של ונגר, הפך במו רגליו את התוצאה שכבש בדקות ה-32 ו-49. צ'רלטון ממשיכה להסתכל על הקו האדום מלמטה.

יתר המשחקים:

אברטון - מנצ'סטר סיטי 1:1

הכחולים פתחו את הליגה טוב, אך מאז הניצחון הגדול בדרבי על ליברפול, הם במגמת תיקו עם שלוש תוצאות כאלה. היום זה היה מול מנצ'סטר סיטי במרסיסייד. אנדרו ג'ונסון, חלוצה המצוין של הטופי הרשית בדקה ה-45. הכחולים קיוו כל כך לשמור על הניצחון ולטפס עוד קצת בטבלה, אך מייקל ריצ'ארדס לא שעה לתפילות המארחים והישווה בדקה ה-90.


שפילד יונייטד - מידלסבורו 1:2

שפילד יונייטד, נועלת הטבלה, אירחה הערב לקרב תחתית את מידלסבורו, שממוקמת שני מקומות מעל הקו האדום. שפילד, ללא אף ניצחון העונה ועם שני שערים בלבד בשערי הזכות, מצאה לעצמה פראיירית תורנית, כשניצחה אותה 2:1 במשחק דרמטי עם שער בדקה ה-90. רוב הולס כבש ראשון לשפילד בדקה ה-39. מידלסבורו, הישוותה זמנית משער של יעקובו איגביני בדקה ה-49, בדקה האחרונה למשחק, פיל ג'אלגיילקה, הכפיל את מניין הכיבושים של שפילד ושלח את חבריו לחגוג ניצחון ראשון העונה ועלייה מעל האיזור המסוכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פורסם הסגל האנגלי

סטיב מקלארן פירסם את סגל נבחרת אנגליה לקראת שני המשחקים שתערוך הנבחרת בחודש הבא, מול אוקטובר ומקדוניה. סקוט פארקר מניוקאסל הוא המצטרף היחידי החדש.

שאר הסגל: פול רובינסון (טוטנהאם), בן פוסטר (ווטפורד), כריס קירלנד (וויגאן), גארי נוויל (מנצ'סטר יונייטד), פיל נוויל (אברטון), ווס בראון (מנצ'סטר יונייטד), ג'ון טרי (צ'לסי), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד), ג'יימי קראגר (ליברפול), לדלי קינג (טוטנהאם), אשלי קול (צ'לסי), ווין ברידג' (צ'לסי), פרנק למפארד (צ'לסי), סטיבן ג'רארד (ליברפול), מייקל קאריק וקירן ריצ'ארדסון (מנצ'סטר יונייטד), סטיוארט דאונינג (מידלסברו), שון רייט פיליפס (צ'לסי), סקוט פארקר (ניוקאסל), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד), פטר קראוץ' (ליברפול), אנדרו ג'ונסון (אברטון), ג'רמיין דפו (טוטנהאם).

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully