וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזוב ניצח את הגליל

שגיא ניר

29.9.2006 / 21:44

הגארד הבולגרי קלע 21 נקודות בניצחון צסק"א סופיה 97:102 במשחק הנעילה של טורניר "כהן". הגליל חוזרת ארצה עם שלושה הפסדים

הפועל גליל עליון סיימה בערב שבת את טורניר "כהן" בסופיה במקום האחרון. קבוצתו של עודד קטש הפסידה 102:97 לצסק"א סופיה של יעקב ג'ינו, ותשוב ארצה עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים.

רבע ראשון טוב איפשר לגליל לרדת להפסקת המשחק ביתרון 50:51, אבל ההגנה החלשה, שאיפשרה לסופיה לקלוע ברבעים השני והשלישי 30 נקודות ומעלה, הובילה להפסד למרות צימצום הפער בסיום עד 102:97.

לגליל, שתשחק בעשרה באוקטובר בכפר בלום מול הפועל ירושלים: טוני סטוקמן 21, מורן רוט 18, עומרי כספי 13, יוגב אוחיון 10, אילון זגורי וולאדי ירמישין 8 כ"א, אבישי גורדון 6, אבי בן שימול 1, אנטה בילוברק וערן אסנטי לא קלעו. דימיטאר אנגלוב הבולגרי, שנבחן בקבוצה, הוסיף 12 נקודות.

לצסק"א ה"ישראלית" קלע יורדאן בוזוב, ששיחק בעונה שעברה בגליל, 21 נקודות. דיון תומאס הוסיף 10, ישראל שיינפלד 8 וליאור ליובין לא שותף. אדריאן פלדג'ר, שעבר עונות נפלאות בעירוני נהריה, לא קלע נקודות.

בטורניר זכתה ווידוווינה נוביסאד, שדרסה את פלוישטי הרומנית, שדווקא הרשימה באופן יחסי עד עכשיו, 59:99. פלוישטי תפגוש העונה את עירוני נהריה במסגרת היורוקאפ.

* במשחק אימון נוסף שנערך אתמול, הובסה מכבי ראשון לציון 91:62 על ידי סמארה הרוסית. ראשון, שניצחה את סמארה בתחילת השבוע, איבדה במהלך המחצית הראשונה את ריאן סידני ודסטין וילפיג שנפצעו ולא חזרו לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully