וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA לא נחים גם בסוף השבוע

29.9.2006 / 20:09

היינריך לא יחתום הקיץ על הארכת חוזה בשיקגו, ארינס פיטר את סוכנו, ג'יי וויליאמס יצטרף למחנה של הנטס, דנבר תחתים את דרמאר ג'ונסון

אחרי שסאגת בונזי וולס הסתיימה לה בחתימה לשנתיים ביוסטון, שלל חדשות מעניינות פחות מה-NBA יצאו לאוויר העולם.

עוד קצת לארי נגד הניקס

* גילברט ארינס פיטר את סוכנו דן פייגן, מסיבות שטרם יצרו לתקשורת. פייגן היה הסוכן שסידר לארינס את חוזה ה-66 מיליון בוושינגטון, לאחר שנתיים טובות במדי גולדן סטייט. מאז הפך גילברט לאחד השחקנים הטובים בליגה, נבחר פעמיים למשחק האולסטאר וסיים את העונה שעברה רביעי ברשימת הקלעים ב-NBA.

* הבעלים של הניקס ג'יימס דולן, הנשיא איזיאה תומאס והמאמן לשעבר לארי בראון יעמדו מול הקומישינר דייויד שטרן בהליך בוררות על פיצויים אפשריים למאמן המפוטר, כפי שהיה כתוב במפורש בחוזהו של בראון בניו יורק. דולן ותומאס יטענו כי הפיטורים היו מוצדקים ואין צורך בתשלום 40 מיליון הדולר (לאורך 4 שנים) שנותרו בחוזהו, לאור העובדה שניסה לעקוף את איזיאה במטרה לבצע טריידים ללא אישורו, ביקר את השחקנים דרך התקשורת, ולא החזיר לתומאס טלפונים. ההכרעה, שתיפול בעוד כשבועיים, תהיה סופית ומוחלטת, כך מבטיח דולן. בראון, כידוע, דורש פיצויים של 12 מיליון דולר, על עוגמת נפש ופגיעה בשמו הטוב. "היו לי 50 מיליון סיבות להשאיר את בראון", אמר דולן. "לו הייתי חושב שהיינו יכולים להשאיר את הלארי בראון שחשבנו שאנחנו מקבלים, הייתי עושה שמיניות באוויר. אבל זה כבר לא היה אפשרי".

* עוד מהניקס: ארני גראנוולד, לשעבר מנהל הראפטורס, יהיה יד ימינו של איזיאה בניקס. השניים חברים טובים שנים ארוכות.

* ג'יי וויליאמס, אקס דיוק, אקס שיקגו ואקס תאונת אופנוע, חתום על חוזה לא מובטח עם הנטס, וישתתף במחנה האימונים שלהם.

* למאר אודום חזר ללוס אנג'לס לראשונה מאז מותו הטרגי של בנו הפעוט בן חצי השנה. "אני מרגיש אבוד לפעמים, אבל אלוהים איתי", אמר הפורוורד האבל. "העסקתי את עצמי בהרבה דברים שלא קשורים לכדורסל. שום דבר לא יכול להכין אותך לדבר כזה, זו הייתה החלטתו של האל. התמיכה של כולם, כולל של הלייקרס, הייתה מדהימה".

היינריך לא ממהר

* אחרי שלברון ג'יימס, דווין וויד, כרמלו אנתוני וכריס בוש, הנציגים הבכירים של מחזור 2003, כולם קיבלו הארכות חוזה, הבא אחריהם בשרשרת המזון הוא קירק היינריך מהבולס. אבל לפי הקולות שנשמעים משיקגו, עושה רושם שהרכז של הבולס ישחק את העונה האחרונה בחוזהו ללא לקבל הארכה, ויחתום מחדש בקיץ הבא לשש עונות נוספות. "קירק יכול לחתום בשנה הבאה לשש שנים, והקיץ רק על חמש, ומכיוון שהוא לא מהצעירים האלה בני 21 ו-22 - הוא יהיה בן 26 בקיץ הבא - זה כנראה חכם מצידם לחכות", אמר הג'נרל מנג'ר ג'ון פקסון. "אני חושב שהוא יישאר במדי הבולס שנים רבות, אם לא עד סוף הקריירה". גם השחקן עצמו אמר שוב ושוב שהוא מתכוון להישאר בשיקגו.

* דרמאר ג'ונסון, השוטינג גארד ששיחק בשתי העונות האחרונות בדנבר, צפוי לחתום עם הנאגטס על הארכת חוזה עוד לפני תחילת מחנה האימונים, כך אמר השחקן. גם הרכז אנתוני קארטר צפוי לחתום בקרוב, לפי טענתו, ויהיה הרכז השלישי בסגל לצד אנדרה מילר וארל בויקינס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully