וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 5, ועדיין בלי שידורי הליגה הספרדית

גיל קדרון

29.9.2006 / 18:29

בערוץ הספורט משחררים שוב ושוב את אותה ההצהרה: המו"מ בעיצומו, הוא עשוי להסתיים בכל רגע, או לעולם לא. בעוד חודש הסופר קלאסיקו

בסוף השבוע הקרוב ייצא לדרך המחזור החמישי של הליגה הספרדית, וערוץ הספורט טרם הודיע על שינוי כלשהו במו"מ ש(לטענתו) הוא מנהל עם הגורמים שמחזיקים בזכויות השידורים. עוד מחזור עבר, והתגובה מהערוץ נשארת זהה, כמו תקליט שבור - המו"מ עשוי להיגמר בעוד דקה, בעוד שעה, בעוד שבוע, או אפילו לעולם לא.

המשחק המרכזי במחזור שלא נראה הוא הדרבי הלוהט של מדריד, בין ריאל לאתלטיקו. לצערנו, לא נצפה בחבורה המתאוששת של פאביו קאפלו מארחת בסנטיאגו ברנבאו את הקולצ'ונרוס השועטים, שהנחילו בשבוע שעבר הפסד בכורה לסביליה.

האלופה ברצלונה תצא למשחק חוץ בבילבאו בשבת בערב, ולנסיה תארח את חימנסטיק, סביליה את חטאפה, ולה קורוניה של דודו אוואט את ריאל סוסיאדאד.

מהמחזור הזה אנחנו מתחילים את הספירה לקראת הסופר קלאסיקו הספרדי, בין בארסה לריאל, שיתקיים בברנבאו בסוף השבוע של ה-21-22 באוקטובר, וישמש עבורנו כרוביקון בכל הקשור לשידורים מספרד. אם את המשחק הזה לא נוכל לראות, אז נדע שערוץ הספורט אינו מתכוון להחזיר למסכים שלנו את הליגה הטובה באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully