וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

רומן רוזנבלט

29.9.2006 / 16:19

מכבי חיפה נחתה בארץ אחרי הניצחון על ליטקס, והמאמן רוני לוי התייחס להמשך הדרך באירופה: "אנחנו חזקים פיזית ומנטלית"

מכבי חיפה נחתה היום (שישי) בצהריים בישראל, כשאת פניה מקבלים עשרות מאוהדי הקבוצה. מאמן הקבוצה, רוני לוי, הורם על כתפי האוהדים, וכאשר ירד אל הקרקע הבטוחה, התייחס לביקורות שהופנו כלפיו בימים האחרונים: "אני לוקח שלוש אליפויות, אז אני צריך לענות למישהו שעברתי לשלב הבתים בגביע אופ"א?".

"תמיד הקבוצות שהכנתי לאירופה התמודדו בצורה ראויה", המשיך לוי, "סיימנו בתיקו 1:1 במשחק כביכול ביתי מול ליברפול, היינו קרובים לסנסציה, ופה כולם אמרו 'איזה כישלון, איזו אכזבה'. צריך קצת פרופורציות. לי הפרופורציות ברורות. יכול להיות שבמבחן התוצאה עד אתמול הצלחנו פחות, ועכשיו הצלחנו יותר".

לגבי המשך המשחקים באירופה אמר לוי: "חשוב לנו להצליח בכל המפעלים. יש לנו סגל גדול ורחב, ואני מאמין שנוכל לעשות את המעבר בין המפעלים. יש לנו גם חוסן פיזי וגם חוסן מנטלי. מכבי חיפה מסוגלת להתמודד בצורה טובה בכל הרמות ולנצח כל קבוצה. הלוואי שהמשחקים יהיו בקריית אליעזר. אני לא רואה שום סיבה שזה לא יהיה באיצטדיון הביתי שלנו".

הבעלים, יעקב שחר, החליט גם הוא להסתכל קדימה בלבד: "תפסיקו לעשות חשבונות. בואו לא ננבור בהיסטוריה, בואו נהיה מבסוטים. היה לנו משחק קשה ועמדנו בו בכבוד, ניצחנו ועלינו לשלב הבתים. נרצה להשיג כמה שיותר ניצחונות בשלב הבתים. אנחנו משחקים בארץ, וזה חשוב מאוד. יש לנו סגל רחב. כל אלה שהתלוננו עד היום על כך שלא קיבלו מספיק דקות משחק - אני בטוח שיהיו להם את הצ'אנסים שלהם. נעשה כל מה שצריך כדי להצליח בכל המסגרות שבהן אנו משחקים".

המגן הוותיק אלון חרזי, שנכנס במהלך המחצית השניה, אמר: "ידענו שהעבודה הקשה תביא להישגים. חבל שלא הגענו לליגת האלופות, אבל מבחינתנו זה הפיצוי".

החלוץ יניב קטן צפוי לקבל מנוחה במהלך השבוע או השבועיים הקרובים בעקבות הדלקת בשרירי הבטן שממנה הוא סובל, ווצפוי לפספס את משחק נבחרת ישראל בשבת הבאה מול רוסיה.

בעקבות ההעפלה לשלב הבתים (שצפויה להכניס סכום נאה לקופת המועדון), ואחרי שלא מעט כספים הושקעו בשל הנדידה מ"בית" ל"בית", נראה כי אף שחקן לא ישוחרר מסגל הקבוצה כדי לשמור על סגל רחב שיספיק הן לאירופה והן לליגה, כך שסביר להניח שליאור רפאלוב לא ישוחרר בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully