וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-אשדוד: "המנהיג שלנו" ימשיך להיעדר

יואב ויכסלפיש

28.9.2006 / 15:06

אלי כהן רוצה להשיג ניצחון ליגה ראשון עם מכבי ת"א, אבל ייאלץ להסתדר ללא נמני. באשדוד רק רוצים לשמור על המומנטום

ללא ז'אן ז'ק גוסו, שטרם חתם בקבוצה, וככל הנראה ללא אבי נמני, שנטש את האימון המסכם הבוקר (שישי) עקב מתיחה במפשעה ממנה סובל בשבועיים האחרונים, תעלה מחר (19:00, 'שלם וצפה') מכבי ת"א למשחק הבית מול מ.ס. אשדוד במטרה אחת: ניצחון ראשון העונה, לאחר שני הפסדים ותיקו בשלושת מחזורי הפתיחה.

נמני, כאמור, נטש את האימון המסכם הבוקר ולא יפתח בהרכב, אולם אפשר שיעלה בהמשך מהספסל. מי שכן יפתח הוא הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', שנפגע בראשית השבוע במהלך אחד האימונים אך התאושש ושב לכשירות. ג'ובאני רוסו בספק עקב מתיחה קלה בשריר הירך, ובאימון הבוקר תורגל בהרכב השני. לירן כהן מועמד למלא את מקומו בקישור הימני. המאמן אלי כהן עדיין מתלבט בין עומר פרץ למשה ביטון באשר לאיוש עמדת החלוץ השני, לצידו של מיליאן מרדיקוביץ'. כרגע נראה כי הסיכויים נוטים לטובתו של ביטון.

"אני יודע שהקהל מייחל לניצחון ראשון, אבל חשוב שידעו שאנחנו מחכים ומצפים לניצחון הזה יותר מכולם", אמר אלי כהן. "אנחנו רוצים לעלות על דרך המלך לפני שיהיה מאוחר. יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת, ואני בטוח שבקרוב תבוא ההתחברות ונחלץ מהתקופה של חוסר המזל. אשדוד קבוצה טובה אבל אנחנו מתקדמים ומתבגרים ולראיה משחק החוץ בנתניה, שעברנו בצורה טובה. עכשיו אנחנו צריכים לנצח".

בקבוצה מעריכים כי המו"מ מול קבוצתו המרוקאית של ז'אן ז'ק גוסו ימוצה עד ליום ראשון, והקשר מחוף השנהב יצטרף רשמית. תנאיו הכספיים של גוסו סוכמו מוקדם יותר השבוע. "גוסו שחקן ברמה יוצאת מהכלל. הוא יכול לשדרג אותנו", אמר אבי נמני, שהתרשם עמוקות מביצועיו של הקשר באימונים האחרונים. "הוא שחקן מאוד אטרקטיבי וטכני. מהיר, זריז, שמחלק הרבה כדורים. אני לא זוכר בארץ הרבה זרים ברמתו".

הרכב משוער: קאלה; יחיאל, מרטינוביץ', שטרית, שפונגין; רזיץ', מישאלוף, שבחון, לירן כהן (רוסו); מרדיקוביץ', ביטון (פרץ).

באשדוד מחפשים ניצחון בבלומפילד

הגרלת הליגה היטיבה עם מ.ס. אשדוד, שהשיגה שני נצחונות בית על מכבי הרצליה והפועל פ"ת (ונוצחה בחיפה) למרות יכולת לא משכנעת וסגל חסר. בשבוע האחרון הצטרפו לקבוצה הקשרים יניב עזרן ומסאי דגו והמגן השמאלי תומר ברוקס. מועמדותו של יניב צ'יצ'יאן לעמדת המגן הימני ירדה מהפרק, לאחר שחתם בנצרת עילית.

הקבוצה תגיע עם הסגל המחוזק לבלומפילד כדי לשחק מול המכונה הצהובה המקטעת. דוד רביבו ייעדר בגלל פציעה ואת מקומו אמור לתפוס מנור חסן. עזרן עשוי לפתוח. ביומיים הקרובים אמור להגיע לארץ הקשר המקדוני אמיני וולניק (27) כדי להצטרף.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, כריסטיאן גונזלס, גורה גל, אדיר טובול: עידן מליחי, יוסי אופיר, מנור חסן, עידן שריקי, יניב עזרן: שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully