וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר י-ם - הכח עמידר: אפק ובואטנג חוזרים להרכב

יואב ויכסלפיש

28.9.2006 / 21:10

מי יפתח לצידו של פינטו - יצחקי, בן שושן או תמוז? מלמיליאן מגיע לעוד עימות מול קבוצת נעוריו, חצי שנה לאחר הסנסציה בגביע

סאגת החיפושים אחרי שוער בהכח תימשך גם בשבוע הבא. בינתיים ירדו בקבוצה מהגמאי ג'ורג' איבו שלא יגיע לישראל בגלל בעיה בירוקרטית. בקבוצה עשויים לחדש את המאמצים להביא לארץ את הניגרי רוטימי סאנדיי. בהכח ינסו לשחזר את הסנסציה בשמינית גמר בגביע בעונה שעברה (0:1 בטדי)

בינתיים יעלה מחר בטדי ישראל פילוסוף, שספג עד כה שישה שערים בשני משחקים. הניגרי הצעיר מרשל אודה יישב על הספסל. הרכש הגנאי ג'ף איה לא יהיה בסגל בגלל מתיחה. היו"ר איציק פוזמנטיר התייחס להוצאת הקבוצה מהטוטו: "זה פולקלור ולא צריך לעניין אותנו. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום מבחינה מקצועית בטדי".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סיבטי ליפניה, אדריאן גמאן, שוקי נגר: גיא טוביאק, דן רומן, ארז אליאב, יוסי רוזן, אבי תקוה: מור גולן

אפק ובואטנג חוזרים להרכב (אסף שקד, מערכת וואלה!)

לאחר שלושה ניצחונות רצופים וכשהיא במקום הראשון בליגה, תארח מחר (שבת) בית"ר ירושלים את העולה החדשה הכח/עמידר ר"ג. אשתקד, במסגרת גביע המדינה ניצחה הכח את בית"ר בטדי.

לרשותו של אוסי ארדילס עומד סגל מלא, ולמרות חשש כי פבריס פרננדס יחמיץ את המשחק בגלל התאונה שעבר אמש (חמישי), בסופו של דבר גם הצרפתי יעמוד לרשותו של ארדילס.

עמרי אפק, שנעדר מהמפגש מול כפ"ס בגלל פציעה, ישוב להרכב על חשבונו של יואב זיו. דרק בואטנג יחזור גם הוא להרכב, לאחר שריצה עונש השעייה לשני משחקים בגלל האדום שספג מול הפועל ת"א. בחוליית החוד מתלבט ארדילס עם מי מבין השניים לפתוח - ברק יצחקי או עמית בן שושן, כשגם טוטו תמוז נמצא בתמונה. מי שבטוח יפתח בהרכב זהו הברזילאי ז'ואנו פינטו שכבש צמד במשחק הליגה האחרון. כריסטיאן פביאני לא ישותף מכיוון שהשחרור שלו הגיע מצרפת באיחור.

כ-10,000 אוהדים צפויים להגיע לאצטדיון טדי, כשמתוכם למעלה מ-6,500 מנויים.

הרכב משוער: קורנפיין, גרשון, בן יוסף, גפני, אפק, בואטנג, זנדברג, אלברמן, פרננדס, פינטו, ברק יצחקי (עמית בן שושן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully