וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי זמן לחגוג, אני עובד מחר בבוקר"

29.9.2006 / 13:03

טים מאתיס מווארגם לא נשאר ער אחרי שהדיח את לוקומוטיב מוסקבה מאופ"א. דושאן אוהרין גם הוא בשלב הבתים. בניון לא

לא מעט הפתעות נפלו אתמול (חמישי) באירופה. שאלקה, מועמדת בכירה לזכייה בכל תחרות בה היא משתתפת, הודחה על ידי נאנסי. לוקומוטיב מוסקבה עפה אחרי הפסד לזולט ווארגם החצי מקצוענית. יוסי בניון ו-ווסטהאם הובסו 3:0 בסיציליה על ידי פאלרמו והודחו בבושת פנים מאירופה.

בניון הלך הביתה

ערב המשחק בין ווסטהאם לפאלרמו, היה מאמן הפטישים, אלן פארדיו, אופטימי. "למרות שהפסדנו במשחק הבית, אני חושב שהסיכויים די שווים", אמר המאמן. אלא שווסטהאם הגיעה לסיציליה וקיבלה 0:3 מכריע בראש. בד בבד, ציינו הלונדונים משחק רביעי ברציפות ללא כיבוש.

התבוסה במשחק, ובסיכום שני המשחקים (4:0) לא נראתה כאילו ביאסה יותר מדי את פארדיו שאמר: "היו לנו הזדמנויות מצוינות, אבל השוער שלהם עשה כמה הצלות גדולות. אם היינו כובשים ראשונים, הכל היה פתוח. אין הבדל של 4 שערים בין הקבוצות, אבל אנחנו מספיק כנים כדי להודות בטעויות ביצענו. עכשיו נתרכז בליגה".

האורוגוואים העיפו את הגרמנים

אחת ההפתעות הגדולות של הסיבוב הראשון בגביע אופ"א, הייתה הדחתה של שאלקה, אחת מהמועמדות לזכייה במפעל, על ידי נאנסי. המשחק הראשון אמנם הסתיים ב-0:1 לגרמנים, אבל בגומלין הנחיתו הצרפתים מהלומה על ראש הקבוצה מגלזנקירשן וניצחה אותה 1:3 בדרך לשלב הבתים.

"אחרי ההגרלה כולם כבר החשיבו אותנו כקבוצה שתעוף", אמר מאמן נאנסי, האורוגוואי פאבלו קוראה, "אבל למרות העבר העשיר של שאלקה, האצטדיון הענק שלהם והתקציב שלהםף כדורגל זה 11 נגד 11 ושום גבר אחר לא חשוב אחרי שריקת הפתיחה".

אורוגוואי אחר, חלוץ הקבוצה קורבלו, סיפר על האוירה בקבוצה הצרפתית: "אנחנו חבורה של חברים טובים ואנחנו מוכנים למות אחד בשביל השני".

אם לא די בהדחה הכואבת, שאלקה ספגה מכה נוספת בדמות פציעה קשה של ג'ראלד אסמוהה, חלוצה הבינלאומי. אסמוהה שבר מספר עצמות ברגלו המשאלית, וייעדר תקופה ארוכה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דושאן אוהרין בשם האב

אי שם, בעתיד הקרוב או הרחוק, עשויה מכבי חיפה לפגוש עוד העונה, בגביע אופ"א, מכר ותיק שלה, דושאן אוהרין שמו. אלא שלא מדובר במאמנם לשעבר של הירוקים אלא בבנו. אוהרין ג'וניור הוליך את מלאדה בולסלב הצ'כית להישג ענק, כשעבר את מארסיי שעד השבוע האחרון נהנתה מפתיחת עונה נהדרת.

הצ'כים הגיעו למשחק הביתי עם סיכוי קלוש ומינוס 3:1, אבל ניצחון 0:3 גדול, העניק להם העפלה. "זה היום הגדול ביותר בקריירת האימון שלי", אמר אוהרין המאושר, "אחרי המשחק הראשון אפילו לא חלמתי שנצליח לעלות".

"או אלוהים, מה עשיתי"

הפתעה אחרת נפלה במפגש בין זולט ווארגם הבלגית הפיצפונת ללוקומוטיב מוסקבה העשירה והגאה. הרוסים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, וכבר תיכננו שייט קליל לשלב הבתים, אלא שהבלגים, שתקציבם שווה לכשמינית מתקציבה של לוקומוטיב, חשבו אחרת, ניצחו 0:2 וטיפסו שלב.

"הניצחון והעלייה שלנו היא כאילו רכב עם שני כוחות סוס ינצח פרארי", אמר מאמן ווארגם, פרנקי דורי. טים מאתיס, שכבש את אחד משני שעריהם של הבלגים, היה בשוק: "לא העזתי לדמיין ניצחון. אחרי שכבשתי כל מה שחשבתי עליו היה 'הו אלוהים, מה עשיתי'". למאתיס לא היה זמן לחגוג לתוך הלילה. "אני צריך להיות בעבודה ב-9:30 בבוקר", סיפר השחקן שעובד בחנות למוצרי ספורט, "אני בקושי לוקח ימי חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully