וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו ייעדר כ-5 חודשים, ראול מחוץ לסגל הנבחרת

29.9.2006 / 14:27

הקמרוני סובל מקרע חלקי במיניסקוס וברצלונה תפנה לגודיונסן וסביולה. חלוץ ריאל מדריד לא הוזמן לנבחרת לראשונה מזה 10 שנים

סמואל אטו, חלוצה הקמרוני של ברצלונה, ייעדר 5 חודשים מהמגרשים. אטו נפצע בברכו במהלך משחק ליגת האלופות מול ורדר ברמן, וההערכות הראשונות דיברו על תקופת החלמה בת כ-2-3 חודשים.

אתמול (חמישי) עבר אטו ניתוח ארתרוסקופיה, שנועד לברר עד תום את חומרת הפציעה, והתוצאות היו קשות במיוחד. הקמרוני סובל מקרע במיניסקוס וייעדר תקופה ארוכה.

"הסברנו לסמואל שעדיף לו לעבור את הטיפול בצורה יסודית בשביל למנוע נזק עתידי גדול יותר", סיפר רופא הקבוצה, ראמון קוגט, "הוא בחור צעיר, ושכאשר הוא יחלים מהפציעה, הוא ישחק כאילו היא מעולם לא קרתה".

שתי האופציות הראשונות בחוד יהיו כעת איידור גודיונסן האיסלנדי וחאבייר סביולה, שלפי המאמן פרנק רייקארד יקבל מעתה הרבה יותר הזדמנויות. בתקשורת הספרדית אף מעלים ספקולציות שרונאלדיניו יעלה לעיתים כחולץ.

ראול בחוץ

למרות שכבש צמד מול דינמו קייב בליגת האלופות, למרות שבריאל מדריד טוענים כי הוא חוזר לכושר, רואל לא הוזמן לסגל נבחרת ספרד לראשונה זה 10 שנים, לקראת המשחק מול שבדיה בשבוע הבא.

"בחרתי את השחקנים שלדעתי נמצאים בכושר הטוב ביותר כרגע", אמר לואיס אראגונס, מאמן הנבחרת, "זו ההחלטה למשחק הספציפי הזה בלבד. לא דיברתי עם ראול כי לפני שאני מחליט על הסגל אני מדבר רק עם השחקנים שהכשירות שלהם מוטלת בספק".

ראול ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בגיל 19, במשחק חוץ מול צ'כיה. מאמן הנבחרת אז היה חאבייר קלמנטה. חודשיים מאוחר יותר כבש שער בכורה במדים הלאומיים, מול יוגוסלביה, בניצחון 0:2. בסך הכל צבר ראול 102 הופעות בינלאומיות, בהן כבש 44 שערים.

שחקן נוסף שלא מצא את שמו ברשימת המוזמנים הוא חואקין, קשרה של ולנסיה. מיצ'ל סלגאדו וקרלוס מארצ'נה פצועים ןלא הוזמנו בשל סיבה זו. אראגונס הזמין רק שני חלוצים טבעיים, פרננדו טורס ודויד וייה, כשכושרו הטוב של פרננדו מוריינטס לא מסייע לו לזכות בזימון מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully