וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יוסטון קרובה להשלמת המהפך

29.9.2006 / 9:31

צימקה את הפער מהקרדינלס לחצי משחק ב-NL מרכז. הפיליז איבדו גובה, סן דייגו והדודג'רס מתקרבות. פדרו מרטינז מחוץ לפלייאוף

ערב מוטרף ב-NL מרכז, כשיוסטון ניצחה את פיטסבורג, סט. לואיס נוצחה על ידי מילווקי והפער הוא חצי משחק בלבד לזכות הקרדינלס. סט. לואיס תמשיך בסדרה הביתית עם הברוורס בסוף השבוע, כשהאסטרוס ישחקו בחוץ מול אטלנטה, קבוצה ממנה יש להם זכרונות טובים מסדרות הפלייאוף האחרונות.

פילדלפיה קרובה להרמת ידיים אחרי הפסד , וכשהיא רחוקה שני משחקים מהדודג'רס בקרב על הויילד קארד, תצא למיאמי לסדרה מול פלורידה. סן דייגו והדודג'רס עשו את שלהן, וכשהפאדרס מובילים במשחק אחד בבית, הם ישחקו באריזונה. לוס אנג'לס תתארח בסן פרנסיסקו.

ואם בסן פרנסיסקו עסקינן, לג'איינטס נותר משחק השלמה בקנה מול... סט. לואיס. אם הפער בין הקרדינלס ליוסטון יעמוד על חצי משחק בלבד, המפגש הזה יתקיים ביום שני. במקרה שיירשם שוויון בין הקבוצות, ביום שלישי תתקיים סדרת פלייאוף של משחק אחד (כן, זו לא טעות, זה פלייאוף לכל דבר), שתכריע מי מהשתיים עולה. בלגאן.

אבל לחדשות המסעירות של היום: פדרו מרטינז יחמיץ את הפלייאוף. מי שהיה אמור להוביל את הרוטציה של המטס לכיוון אוקטובר סיים את העונה, בעקבות קרע בגיד הרגל. מן הסתם, סיכויי ניו יורק להגיע לסאבוויי סירייס בסוף אוקטובר ירדו באופן משמעותי.

המהפך הגדול בהיסטוריה?

פיטסבורג - יוסטון 3:0

לפני כשבוע וחצי עמד הפער בין סט. לואיס ליוסטון על 8.5 משחקים. מאז ניצחו האסטרוס תשעה רצופים, כולל הלילה, כשהקרדינלס הפסידו שמונה מתשעת האחרונים. התוצאה? כבר הלילה יכולה יוסטון לעקוף את סט. לואיס בסיבוב. וזה מפחיד, כי מעולם לא קרה שבפרק זמן כזה לסיום העונה נמחק פיגור שכזה. אחרי עיכוב ארוך בגלל גשם, רוי אוסוולט היה כוח, עם שבעה אינינגים וששה חשמולים, ויוסטון מתחילה להכשיר שוב את בראד לידג', שסגר את המשחק בהצלחה.


סט. לואיס - מילווקי 9:4

הציפורים האדומות דואגות לעבודת היחנקות שופרא דשופרא. להגיד שהקרדינלס לא עומדים בלחץ היה כמו לומר שטוד ג'ונס הוא רדנק. ג'ייסון "בא לי להקיא" מרקי הגיש רק שני אינינגים, בהם ספג שש ריצות והיה איום ונורא. ביל הול חבט להומר ולשני ריביז, וגם הומרים מאוחרים של פרסטון ווילסון וסקוט רולינג לא עזרו. לאסטרוס עוד שלושה משחקים עם מילווקי, במהלכם יפגשו את כריס קפואנו ובן שיטס. קל זה לא יהיה.


קולורדו - דודג'רס 19:11

משחק מופרע לחלוטין בקורס פילד. מכל השחקנים בהיסטוריה של הדודג'רס, דווקא הרוקי ג'יימס לוני הישווה את שיא המועדון בן 56 השנים של גיל הודג' - תשעה ריביז. הוא עשה זאת עם גראנד סלאם ועוד ארבע חבטות, שכללו הומר נוסף. המפגש הזה היה חולני, כשהדודג'רס לא רצו לאבד קרקע. לוס אנג'לס הפכה פיגור 3:0 ליתרון 3:8, בטרם ספגה שבע ריצות באינינג הרביעי. היא איזנה ל-10:10, ובאינינג השישי התפוצצה לטאצ'דאון ונקודת בונוס משלה. ב-10:17 המשחק היה גמור. קני לופטון ומרלון אנדרסון חבטו גם הם להומר, והדודג'רס הגדילו את הפער מפילדלפיה לשני משחקים.


וושינגטון - פילדלפיה 1:3

כמו תמיד, כשזה קובע הפיליז נופלים. אחרי עיכוב של 4.5 שעות בגלל גשם יצא המשחק לדרך, כשבילי שניידר חובט באינינג השישי לסינגל בן שתי ריצות ושובר שוויון 1:1. "אנחנו עדיין נושמים, הלב פועם. ראיתי דברים מוזרים מאלה קורים", התייחס המנג'ר צ'רלי מנואל לאפשרות שפילדלפיה תיכנס לפלייאוף. ג'ון ליבר רשם את ההפסד.


אריזונה - סן דייגו 12:4

הפאדרס כבר על פי השוקת. ג'ייק פיבי הגיש שישה וטיגן שבעה כדי לזכות בניצחון שלישי ברציפות. בראיין ג'יילס עם הומר ושלושה ריביז, ויותר מדי דברים מוזרים צריכים לקרות מכדי שסן דייגו לא תהיה בפלייאוף.

יתר התוצאות:

פלורידה - סינסינטי 5:1
אטלנטה - מטס 7:4

AL: שוויון בין דטרויט למינסוטה

יאנקיז - בולטימור 7:1

שני אאוטים. זה מה שהיה צריך דניאל קבררה כדי לרשום נו היטר על היאנקיז. אלא שרובינסון קאנו, עם אחוזים מרשימים של 34.3 לאורך העונה, לא הרשה לו וחבט לסינגל באינינג התשיעי. קבררה סיים עם תשעה אינינגים, חמישה חשמולים וחבטה אחת בלבד. שני הומרים לרמון הרננדז בבולטימור.


מינסוטה - קנזס סיטי 1:2

בעלי הטווינס, קרל פוהלאד בן ה-91, לא מפחד מפגישה עם היאנקיז בשלב הראשון בפלייאוף. "תביאו לי אותם ותראו שננצח", הצהיר אתמול. בכל מיני קונסטלציות, יש סיכוי שזה יקרה. בינתיים מינסוטה השתוותה לטייגרס, שהפסידו לטורונטו, כשלשתיים מאזן 64:95. ג'ייסון בארטלט חבט לסינגל באינינג העשירי על בסיסים מלאים, כשג'ו מאוור יורה להומר ומבטיח כמעט סופית זכייה בתואר מלך החובטים של ה-AL והליגה כולה. ג'ו ניית'ן עם הניצחון.


דטרויט - טורונטו 8:6

דבר אחד שהטייגרס רוצים להימנע ממנו הוא הופעה מדכדכת כמו זו של קני רוג'רס. זמר הקאנטרי ספג שבע ריצות (חמש מהן לחובתו) ב-3.2 אינינגים. איי ג'יי בארנט זכה בניצחון, בי ג'יי ראיין בשמירה.


יתר התוצאות:

קליבלנד - טמפה ביי 4:5
איינג'לס - אוקלנד 0:2 (שמונה ו-11 לג'ון לאקי)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully