וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פועל בדרך שלי"

רומן רוזנבלט

29.9.2006 / 9:58

רוני לוי ענה לביקורות בתום הניצחון הגדול, 1:3 על ליטקס לובץ'. יעקב שחר הגיע לחדר ההלבשה לברך והבטיח צ'ופרים

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, נשמע שבע רצון בסיום המשחק: "כל הכבוד לשחקנים שנתנו משחק קבוצתי מצוין בשילוב הכשרון האישי שלהם. השחקנים היו מפוקסים, והיה ברור לי שנלך לסוג משחק שכזה. לצערי ספגנו שער שיכול היה להפוך מומנטום, אבל לשמחתי זה נגמר טוב. חשוב שגם מכבי חיפה וגם הפועל ת"א עלו. אני לא מנפנף בתארים שזכיתי, אני פשוט פועל בדרך שלי".

"תפקידי להוביל את מכבי חיפה להצלחות", אמר לוי בנוגע לביקורת כלפיו, "עד עכשיו בליגה הלך טוב יותר ואני מקווה שבאירופה זה יסתדר. אני הרגשתי שהקבוצה במגמת עלייה וראיתי זאת באימונים. אנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם שתי המסגרות, חלק מעוצמה של קבוצה זה להתמודד עם קשיים, ואני מקווה שנוכל להצליח גם באירופה וגם בליגה".

יניב קטן היה מתומצת יותר: "כל הכבוד לכולם, אני שמח בשביל רוני לוי שהביא אותנו להישג כזה".

מאמן מכבי חיפה ושחקניו התייחסו להגרלה: "היה חשוב שמועדון כמו מכבי חיפה יעלה לשלב הבתים. עם הגרלה טובה אנחנו יכולים לעשות משהו מעבר לשלב הבתים, כך שנצטרך להמתין ולראות מה יעלה הגורל". אדורם קייסי: "אנחנו קבוצה טובה יותר ואני שמח שהצגנו את זה גם במגרש. נחכה להגרלה בתקווה שתהיה נוחה".

דקל קינן: "מהרגע הראשון ראו שהגענו מוכנים ואחרי חצי שעה כמעט הכרענו את המשחק. ראו שרצינו יותר ואנו שמחים על ההישג. השער של דירסאו היה מדהים ועכשיו נקווה שההגרלה תאיר לנו פנים".

נשיא הקבוצה יעקב שחר בירך בחדר ההלבשה הצוהל את שחקני הקבוצה על ההישג והבטיח לצ'פר את השחקנים. מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק צפוי לצאת ולייצג את הקבוצה בהגרלת הבתים שתיערך ביום ג' (3 באוקטובר) בעיר ניון שבשוויץ. שני הפצועים, אייל משומר ועבאס סואן, סובלים ממתיחות קלות, דבר שהסיר הרבה דאגה מהצוות המקצועי.

מאמן ליטקס, לופקו פטרוביץ', אמר בסיום המשחק: "היה לנו יום לא טוב. אני לא רוצה לתרץ את ההפסד בהגרלה הקשה שקיבלנו, אבל זה השפיע. בתוצאה 2:0 לחובתנו היה קשה, לחזור וכשכבר צימקנו תקפנו עם יותר מדי שחקנים ולא השכלנו להבקיע. חיפה במצב אחד במחצית השנייה עשתה מה שלא הצלחנו לעשות ב-5-6 מצבים. אני מאוד לא מרוצה מכמה שחקנים, ובעיקר מוולאדן גרויץ' (ששמר על יניב קטן – ר.ר). עכשיו נתרכז במשחקי הליגה בבולגריה".

בלם הקבוצה, רוברט פופוב: "הגול הראשון של חיפה היה מדהים ביופיו, אך מקרי לחלוטין. אחרי זה ספגנו את השני בגלל טעות שלנו בהגנה, ולאחר מכן כבר היה קשה לחזור למשחק".

קפטן הקבוצה, הקשר נבוישה ילנקוביץ', הודה בסיום: "מדובר בקבוצה מאוד טובה, שניצלה בתחילת המשחק חולשות שלנו עד תום. למעשה חיפה ניהלה נכון את המשחק לאורך כל 90 הדקות והוכיחה שהיא קבוצה טובה יותר מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully