וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת: מלאבס על גחלים

האוהדים הגיעו לעודד את השחקנים לפני הדרבי והדליקו אבוקות. גיא לוזון: "צריך להגיע בריכוז מקסימלי", עזו: "משחק על כבוד ויוקרה"

מכבי פתח תקווה ערכה הערב אימון לקראת הדרבי שייערך בסוף השבוע מול הפועל פתח תקווה. לאימון הקבוצה הגיעו כמאה אוהדים שהדליקו שלוש אבוקות ועודדו את השחקנים. האוהדים ביקשו מהשחקנים להציג יכולת מקסימלית בדרבי. "זה משחק גורלי וחשוב. יש כאן מלחמה על כבוד", אמרו האוהדים.

המאמן גיא לוזון אמר לפני האימון: "הפועל פתח תקווה מציגה יכולת מצוינת וכך היה גם במשחקה מול אשדוד. בגלל שמדובר ביריבה טובה אנחנו צריכים להגיע בריכוז המקסימלי על מנת לקפוץ מעל המשוכה הזאת. יש מתח וציפייה לפני כל משחק, קל וחומר שלפני הדרבי. אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה כדי לשפר את מיקומנו בטבלה".

אופיר עזו אמר: "מכבי פתח תקווה מגיעה לכל משחקי הליגה בהכנה מקסימלית. לעצם העניין, השבת מדובר במשחק דרבי והוא הראשון שלי בעיר פתח תקווה. דרבי זה הרבה כבוד ויוקרה, אבל נפיק מעצמנו 150 אחוז על מנת לנצח. בעבר הייתי שותף לדרבי הירושלמי, אבל אז שיחקתי בקבוצה קטנה יותר. אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות".

הקשר סולי צמח: "לכל דרבי יש את היוקרה שלו, זה נכון, אבל צריך לזכור שמדובר במשחק שיכול להעניק לנו רק שלוש נקודות. גיא לוזון מכין אותנו בצורה טובה לכל משחק. ברור שהשאיפה היא לנצח את הדרבי".

לאחר האימון המסכם מחר יוחלט האם לכלול את הבלם הברזילאי מרסיו ג'ובאניני ואת המגן קובי גנון בהרכב. נכון להיום, נראה כי שני השחקנים יכללו בסגל.

הפועל עדיין ללא זרים חדשים

בהפועל פ"ת התרכזו השבוע בהכנות לדרבי עם אותו סגל שהפסיד באשדוד במחזור הקודם. עניין העברת הבעלות עדיין לא הוסדר ובקבוצה ממתינים לשובו של הבעלים רונן אלעד, ככל הנראה לאחר יום כיפור. הקשר הקמרוני אוגוסטין סימו והקשר הצרפתי מייקל מרסיגליה, ששיחקו אשתקד בשוויץ, הגיעו למבחנים והחלטה בעניינם צפויה עד יום שלישי.

בינתיים אמורים לפתוח בהרכב אותם 11 מהמחזור הקודם. הבלם עמרי קנדה, שישחק לראשונה בקריירה בדרבי: "מכבי שולטת בעיר חמש שנים, השנה זה ייגמר. אנחנו מגיעים מוכנים למשחק למרות המתח". בהפסקת המשחק ייערך טקס לציון 500 הופעות לרפי כהן, שעשוי לשבור העונה את שיא ההופעות בליגה הבכירה של גדעון דמתי (519).

הרכב משוער: רפי כהן: מהראן אבו ריא, זאב חיימוביץ', מעוז סמיה, עומרי קנדה, אחמד קסום, יפתח הררי, שוקה גדיאגה, עידן סרור, שמעון אבו חצירא, מוטי קקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully