וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית שמונה מושלמת

30.9.2006 / 18:01

קבוצתו של בן שמעון, נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את הפועל עכו. באר שבע השיגה ניצחון 1:3 על בני לוד. רמת השרון-בני סכנין 0:1

הליגה הלאומית חזרה אמש (שישי) לפעילות אחרי עוד פגרה ועם שני מאמנים חדש על הקווים: שלומי דורה בהפועל חיפה, ולופא קדוש הוותיק עם אחי נצרת. בקרב הבכורות גבר דורה על קדוש 1:2, והשיג ניצחון חשוב לחיפנים. אחי נצרת בינתיים תקועה במקום האחרון.

קרית שמונה, המוליכה, יצאה למשחק חוץ בנהריה נגד עכו וחזרה עם 3 נקודות ביד אחרי שפיגרה. הצפוניים נהנו גם ממעידותיהם של יריבותיהן לצמרת ופתחו פער של 5 נקודות כבר אחרי 4 מחזורים.

אמש (שישי) הפועל נצרת עילית סיימה ב-0:0 נוסף (השלישי שלה העונה) עם הפועל רעננה, וקבוצתו של גיא לוי טרם כבשה העונה ליגה. 0:0 נוסף הגיע מהמשחק בין הפועל אשקלון והפועל ירושלים.

משחקי יום שישי

אחי נצרת - הפועל חיפה 2:1

שתי הקבוצות פתחו חלש והמאמנים הישאם זועבי ורפי כהן הלכו הביתה לטובת לופא קדוש ושלומי דורה. דורה, שאימן את קבוצת הנוער של המועדון וזכה באליפות היסטורית אשתקד, פתח את הקדנציה שלו בצורה מושלמת, והשיג ניצחון חוץ קשה בעילוט. דודו אברהם העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-15, אבל יובל אבידור (33) השווה לחיפנים, וברנרד האגן (75) כבש את שער הניצחון והעניק שלוש נקודות חשובות לחיה וניצחון שני העונה. לופא קדוש יצטרך לחכות להזדמנות אחרת.


הפועל רעננה – נצרת עילית 0:0

היורדת מליגת העל נמצאת בתחתית טבלת הלאומית, עם שלוש נקודות ואפס שערי זכות. השבוע היא צירפה את המגן הימני יניב צ'יצ'יאן מכפ"ס, אבל הבעיה העיקרית שלה נשארה בהתקפה. גם רעננה עדיין לא במצב מזהיר (רק 4 נקודות) והיא רחוקה מלעמוד בציפיות שלה מלפני העונה.


הפועל אשקלון – הפועל ירושלים 0:0

במחזור שעבר הפסידה אשקלון בבאר שבע, לקבוצה שעושה קולות של פירוק כבר מתחילת העונה, והשבוע לא הצליחה לנצח קבוצה-אחות לצרות התחתית. הנקודה הקפיצה את שתיהן מעל לקו האדום, אבל לפני המשחקים של יום שבת.

משחקי יום שבת:

הפועל עכו - הפועל קרית שמונה 2:1

המשחק המוקדם הפגיש שתי קבוצות ששואפות לעלות. קרית שמונה, פתחה מצוין את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים. היום (שבת) היא יצאה למשחק חוץ קשה נגד הפועל עכו, שמארחת השנה בנהריה בגלל שבעכו נבנה איצטדיון חדש. חניכיו של מומי זעפרן, עלו ליתרון ראשון משער של חיים סילבס בדקה ה-70, שער ראשון שסופגת קרית שמונה העונה, אבל האורחים לא נשברו מהפיגור כשגיא צרפתי (72) ופטי נימבה (80) עשו מהפך דרמטי. רמי עזיז (63) ו-והאב ברכאת (86) הורחקו בעכו.


בני לוד - הפועל באר שבע 3:1

אוהדי באר שבע החלו לאחרונה להתארגן כדי לרכוש חלק מהבעלות מאלי זינו. היום גילי לנדאו קנה עוד קצת שקט לבעלים אחרי ששחקניו הצליחו לנצח את העולה החדשה 1:3 בלוד. חלוץ הרכש הגרוזיני, אקקי מיקוצ'דזה החל לפרוע את הקבלות, כשכבש בדקה ה-10. 10 דקות בתוך המחצית השנייה, הכפיל שרון עמר את היתרון לטובת האורחים. עמי גילברט הצליח רק לצמק 7 דקות לסיום, לפני שג'ורג' זטורה כבש שער נוסף לזכות האורחים, שמעלה אותם למקום השלישי.


רמת השרון - בני סכנין 0:1

השבוע הצטרף החלוץ עידן ביטון מהכח, אח של אלי, לרמת השרון. בדקה ה-23 הוא רשם לזכותו נקודה חיובית כשכבש. דקה לאחר מכן נרשמה לחובתו נקודה שלילית כשהורחק. למרות ההרחקה נשמרה התוצאה, שמעלה את רמת השרון למקום השני ומדרדרת את חניכיו של אלישע לוי, שזהו ההפסד הראשון שהם נוחלים בליגה, למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully