וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאת מהמסלול?

28.9.2006 / 18:07

מריון ג'ונס, האלופה האולימפית לשעבר, שוקלת לפרוש מהמסלול עקב לחץ נפשי ותדמית גרועה. "הגעתי להבנה שאני לפני שלב חדש בחיי"

מריון ג'ונס, האלופה האולימפית שלשעבר, מהרהרת לפרוש מאתלטיקה בשל התדמית השלילית שנוצרה לה והלחץ הנפשי בו היא מצויה.

ג'ונס כשלה בבדיקת סמים ביוני השנה אחרי זכייתה בריצת 100 מטרים לנשים במסגרת אליפות ארה"ב. תוצאות הבדיקה השנייה שהגיעו לאחר אותה ריצה מצאו את ג'ונס נקייה מחומרים אסורים ואפשרו לה להמשיך להתחרות. אירוע זה הצטרף לחשדות העבר כנגד האצנית והגביר את המועקה הנפשית בה שרויה ג'ונס.

"אני לא סופרמן. כל המצב יותר לחץ עצום. אחרי ששמעתי כי הבדיקה חיובית חשבתי לעצמי שאולי אני לא צריכה להיות יותר בעולם הספורט". ג'ונס אמרה כי הלחץ הנפשי גדל בעיקר בחמשת השבועות האחרונים: "רמת הלחץ הנפשי עלתה לגבהים חדשים, בשבועות האחרונים אני הגעתי להבנה כי אני לקראת שלב חדש בחיי הבוגרים". ג'ונס מודעת לכך שלא רק היא סובלת מהלחץ: "מה שמכביד עלי הוא שלא רק אני מעורבת אלא הכל משפיע גם על האנשים סביבי ומשפחתי".

למרות ההשפעת הלחץ על סביבתה, משפחתה דווקא דוחקת בה לא להכנע להשמצות: "בכל פעם שאני באה הביתה משפחתי מחזקת אותי ואומרת לי 'את חייבת להלחם' וכך מחשבותי מטלטלות אם לפרוש או לא".

האתלטית בת ה-30 מתמודדת עם האשמות על היותה משתמשת בחומרים אסורים כבר יותר משלוש שנים. אחד מהאנשים אשר ראו אותה משתמשת בחומרים אסורים הוא בעלה לשעבר סי. ג'יי האנטר, אשר הודה כי לפני אולימפיאדת סינדי בשנת 2000 נתן לג'ונס חומרים אסורים לשימוש. ג'ונס, שזכתה באותה אולימפיאדה בחמש מדליות, מהן שלוש זהב, הכחישה את הדברים.

לאחרונה גם אצן העבר מייקל ג'ונסון קרא לג'ונס לפרוש מאתלטיקה ולעשות לביתה. כעת נותר לראות אם הלחץ הנפשי בשילוב גילה המתקדם יכריעו אותה ויכפו עליה פרישה מבמסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully