וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויים קשיים במו"מ בין בקהאם וריאל

28.9.2006 / 16:54

למרות שקאפלו מרוצה ממנו, דיווחים מספרד מספרים על פערים בין הגלאקטיקוס והכוכב האנגלי בנוגע לחוזהו החדש בקבוצה

נציגיו של דייויד בקהאם והנהלת ריאל מדריד צפויים להתחיל מחר את הדיונים על הארכת חוזהו של הקשר במדריד. החוזה הנוכחי של בקהאם מסתיים בתום העונה, והחל מהראשון לינואר הוא יהיה רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. נשיא הקבוצה, רמון קלדרון, הודיע כי החוזה החדש של בקהאם במועדון ייחתם במהלך השבועות הקרובים וציין שהמאמן פאביו קאפלו מאוד מרוצה מתפקודו.

אבל למרות ההצהרות של שני הצדדים על רצונם לראות את בקהאם ממשיך במדים הלבנים, המשא ומתן לא צפוי להיות פשוט. נציגיו של בקהאם מצפים לקבל נתח גדול יותר מהרווחים של הקבוצה ממכירת תמונותיו של הכוכב האנגלי, שעומד כרגע על 50% מסך הרווחים. הנהלת הקבוצה מצידה לא מתכוונת לשנות את חלוקת הרווחים. העובדה שבקהאם כבר בן 31 ואף איבד לאחרונה את מקומו בסגל נבחרת אנגליה לא תורמת לרצונה של ריאל לבוא לקראתו בדרישותיו הכספיות. גם בברנבאו מצבו לא ברור. בשלושת המשחקים האחרונים תפס הרכש החדש של הקבוצה, חוזה אנטוניו רייס, את מקומו של בקס באגף הימני של התקפת הגלקטיקוס ושיחק מצוין.

* סיסיניו, מגינה הברזילאי של ריאל, שקרע את הרצועות הצולבות בברכו במשחק נגד בטיס בשבת נותח השבוע בהצלחה. מהקבוצה נמסר שהשחקן צפוי לחזור לפעילות כבר בחודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully