וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה גילתה: המאבטחים בדרבי אינם מורשים

28.9.2006 / 14:20

הנהלת מכבי פתח תקווה גייסה מאבטחים למשחק, אך רובם אינם מורשים על פי חוק. בלסינג קאקו יעמוד בפני וועדת משמעת

רגע לפני הדרבי, משטרת פתח תקווה החליטה הבוקר להגדיל את כמות השיטור במגרש האורווה. הסיבה: המשטרה גילתה כי הנהלת מכבי פתח תקווה, שקיבלה הוראה לגייס 50 מאבטחים לקראת המשחק, גייסה עשרה מאבטחים בלבד. מבדיקה שערכה המשטרה התברר כי רק עשרה מאבטחים מורשים לאבטח על פי חוק.

בעקבות הדברים, החליטה המשטרה הבוקר להגדיל את כמות השוטרים. לפי ההחלטה החדשה, 95 שוטרים יאבטחו את הדרבי שאליו צפויים להגיע כ-2500 צופים. מפקד כוח השיטור במגרש, סנ"צ מוטי פלדמן, מסר בתגובה: "החלטנו להגדיל את כמות השוטרים לאחר שהתברר כי רוב המאבטחים כלל לא מורשים על פי חוק ולא עברו הכשרה מתאימה".

בעקבות הידיעה שפורסמה אתמול לפיה רוססו כתובות נאצה ברחבי העיר לפני הדרבי, שוקלת המשטרה להציב מצלמות נסתרות במתקן האימונים בפתח תקווה על מנת לזהות את העבריינים. כזכור, בעונה שעברה עוכבו לחקירה שניים מאוהדי הפועל בחשד שריססו כתובות נאצה. "המשטרה אינה חושפת את שיטות העבודה שלה", ענה סנ"צ פלדמן, בתגובה לדברים.

קאקו יעמוד לדין

קשר הקבוצה, בלסינג קאקו, צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת. אתמול במהלך האימון נערך עימות בין מאמן השוערים, שלמה ישינובסקי, לבין השחקן. בעקבות האירוע, ייתכן וכבר היום ייקבע מה יהיה עונשו של השחקן.

עדים לתקרית סיפרו היום כי הקשר הניגרי סינן לעבר ישינובסקי: "אתה לא הבוס שלי. עשיתי את החוזה עם לוזון וההנהלה ולא איתך", זאת לאחר שישינובסקי העיקר לקאקו. היום מסתבר כי בין קאקו וישינובסקי נערך עימות נוסף, שקדם לאירוע הזה, במסגרתו אמר קאקו למאמן השוערים: "שחקנים יכולים לקבוע בעצמם אם הם יכולים לבצע תרגילים או לא".

קאקו אמר את הדברים בעקבות העובדה שישינובסקי החליט לתת מנוחה לקשר הברזילאי ג'ספלי קלדיירה, שטען כי הוא לא מסוגל להתאמן. היום התברר כי מאמן השוערים ביקש מהקשר הברזילאי לקבל אישור לטענותיו מפיזיותרפיסט הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully