וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מול לוקסמבורג בגביע דייויס

28.9.2006 / 13:36

נבחרת הדייויס תארח את השלב הראשון בבית האירופי/אפריקאי, בין ה-10 ל-12 בפברואר. אם תעבור, תפגוש ברמת השרון גם את איטליה

נבחרת הטניס של ישראל הוגרלה היום (חמישי) למשחק מול לוקסמבורג, בסיבוב הראשון בבית האירופי/אפריקאי בגביע דייויס. הנבחרת תארח את הלוקסמבורגים ברמת השרון בין ה-10 ל-12 בפברואר. אם ישראל תעבור (ואוי לנו אם לא), היא תפגוש בסיבוב הבא את איטליה, שגם אותה תארח - בין ה-7 ל-9 באפריל. האיטלקים עברו אוטומטית לסיבוב השני.

סגל נבחרת הדייויס המורחב מונה את הראל לוי, נועם אוקון, דודי סלע, אנדי רם, יוני ארליך, ויקטור קוליק, דקל ולצר, עמית ענבר, ישי חדש ואמיר וינטרוב. הסגל הסופי ימנה, כפי הנראה, חמישה טניסאים.

למעשה, נבחרת לוקסמבורג נשענת לאורך השנים על ג'יל מולר, שמוביל אותה כמעט לבדו. כרגע מולר מדורג 99 בעולם. במהלך השנתיים האחרונות הוא רשם נצחונות בין השאר על אנדי רודיק ורפאל נדאל. דירוג השיא בקריירה של מולר היה 95. את הסגל של הנבחרת מלוקסמבורג משלימים לורנן בראם ( 1240 בעולם) ו-ג'יל קרמר (1430 בעולם).

יוני ארליך: "מאמין שבבית ננצח"

קפטן נבחרת הדיוויס, איל רן התייחס להגרלה: "אני חושב שזו הגרלה סבירה ביותר. מאוד משמח לדעת שנשחק בבית וזה בהחלט נותן ערך מוסף. מעניין לראות איזה נבחרת לוקסמבורג תשלח כי היא נבחרת שבנויה על שחקן אחד. על הנייר אנחנו פייבוריטים אבל בגביע דיוויס הכול יכול לקרות".

יוני ארליך אמר:" דבר ראשון טוב לשמוע שנשחק בבית. אני לא כל-כך מכיר את נבחרת לוקסמבורג אבל יש להם את ג'יל מולר שהוא טניסאי דומיננטי גם ביחידים וגם בזוגות והוא שחקן טופ 100 לגיטימי. אני מאמין שבבית, אם כל הקהל אנחנו מסוגלים לנצח כל נבחרת".

אנדי רם: "אני חושב שההגרלה יחסית נוחה. לשחק בבית זה מאוד משמח וזו תהיה חוויה יוצאת דופן לקהל. אני חושב שעם דודי, הראל ונועם ביחידים ואיתי ועם יוני בזוגות אנחנו יכולים לעשות דברים יפים מאוד. אמנם המפגש הוא רק בפברואר אבל אני כבר מתחיל להתרגש ורוצה כבר להיות שם".

הפעם האחרונה שישראל ולוקסמבורג נפגשו היתה ב-2001, אז ישראל ניצחה בתוצאה 1:4.

עוד בהגרלת גביע דיוויס: המפגש מרתק בין שוויץ לספרד עשוי להפגיש את שני המדורגים ראשונים בעולם, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. יהיה מעניין.

ארגנטינה, שתשחק מול רוסיה בגמר בדצמבר, תשחק בחוץ מול אוסטריה. רוסיה תיסע לצ'ילה, וארה"ב תפגוש משוכה לא קלה בדמות צ'כיה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully