וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הפרטי של כנפו

28.9.2006 / 13:29

חלוץ הפועל כפר סבא לקראת המפגש המסקרן נגד נתניה בשבת: "זה דרבי עבורי כי גדלתי בטוברוק וחשוב לי לנצח אותו"

נציג אוהדי הפועל כפר סבא פנה בימים האחרונים לבעלים אלי טביב. הבקשה: להסיט את החלוץ אבי אבינו, שלא זוכה לקרדיט רחב מאוחנה, לעמדת המגן הימני. לטענת האוהדים, יש להגביר את התחרות על עמדת המגן הימני. הבעלים, כצפוי, שלל זאת על הסף. כזכור, אתמול התבטא אחד השחקנים בוואלה! ספורט כי נקודת התורפה של הקבוצה היא החלק ההגנתי. ראוי לציין, כי בקבוצה מודאגים מאוד מחסרונו של הבלם דגלאס דה סילבה לקראת המשחק מול נתניה. לפי האימון שנערך הבוקר, את מקומו של הבלם ימלא לירון זרקו.

לאחר האימון המסכם שנערך הבוקר אמר טלקר: "אני אוהב את מכבי נתניה ויש לי זיכרונות טובים ממנה כי הייתה לנו עונה מוצלחת. יהיה משחק טוב כי שתי הקבוצות משחקות כדורגל חיובי. אנחנו מתייחסים למכבי נתניה כקבוצה גדולה שידעה לנצח את מכבי חיפה. צפוי משחק עם הרבה קצב, הולך להיות מעניין".

אלון חלפון: "יש לי פינה חמה בלב לנתניה למרות שעזבתי לפני 13 שנה. אני עדיין גר בעיר ומקבל תגובות מאוהדים לפני ואחרי המשחקים מול נתניה. זה אולי ישמע מצחיק, אבל כל החברים שלי אוהדים של מכבי נתניה. לגבי המשחק, גם נתניה וגם כפר סבא עברו שדרוג והשאיפות שלהן די דומות, כלומר להגיע למרכז הטבלה ומעלה. בשתי הקבוצות הושקע ממון רב ולכן התוצאות בהתאם".

אבי כנפו: "זה דרבי עבורי כי גדלתי בטוברוק וחשוב לי לנצח אותו. החברים שלי אוהדים שרופים של מכבי נתניה. לגבי המשחק, נקווה שנרשום תוצאה טובה כדי להמשיך את הדרך שהתחלנו בה. נתניה קבוצה טובה ששואפת לצמרת הגבוהה ולכן יהיה משחק קשה. חשוב שנגיע מרוכזים ונשאיר את הנקודות בכפר סבא".

הרכב משוער: אושרי לוי; עופר טלקר, אלון חלפון, לירון זרקו, עמנואל פאפו; ג'יזרמו ישראלביץ', בן לוז, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה

* אוהדי הקבוצה מתכוונים לרכוש תותח קונפטי שישמש אותם במשחקי הבית.

* עיריית כפר סבא נתנה הבוקר אישור לחלק 70 מנויים לילדים מעוטי יכולת למשחקי הבית של הקבוצה. המנויים יחולקו במתנ"סים ברחבי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully