וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תפתח את תיק זהבי

28.9.2006 / 12:06

התאחדות הכדורגל העולמית תחדש את החקירה בנוגע למעורבות הסוכן בפגישת אשלי קול עם צ'לסי. ארסנל הציעה לונגר חוזה לכל החיים

לפני שנה התלוננה ההתאחדות האנגלית בפני פיפ"א בעקבות פגישתו של אשלי קול, אז שחקן ארסנל, עם נציגי צ'לסי, בתיווכו של פיני זהבי, הסופר אייג'נט הישראלי. פיפ"א החלה לבדוק את הנושא ופתחה תיק לכבודו.

התיק נפתח באוגוסט 2005, אבל נסגר כעבור חודשיים, משלא הגיעו ראיות חדשות. ביום שלישי האחרון נקנס סוכנו של קול, ג'ונתן בארנט ב-100 אלף ליש"ט, ורשיון הסוכן שלו נשלל ל-18 חודשים. כעת רוצה ההתאחדות האנגלית שפיפ"א תפתח גם את תיקו של זהבי מחדש.

אנדראס הרן, דובר מטעם פיפ"א, אמר אתמול (רביעי):"פיני זהבי עמד במרכזה של חקירה שנפתחה באוגוסט האחרון, אחרי חודשיים השענו את התיק עד הטיפול בבארנט. כעת, משזה קרה, אנחנו מחקים לחומרים חדשים שיגיעו מאנגליה. החוקרים שלנו יבדקו את העניין ויבחנו אם יש טעם לפתיחה מחודשת של התיק".

ארסנל הציע לונגר חוזה לכל החיים. נייסמית נפצע

כחלק מציון 10 שנים למינויו של ארסן ונגר כמאמן ארסנל הציע סגן יו"ר המועדון, דיוויד דיין, למאמן הצרפתי חוזה לכל החיים בקבוצה, כמאמן או בתור חבר הנהלה. ונגר, שזכה בשלוש אליפויות וארבעה גביעים בתקופתו במועדון הלונדוני, לא מראה סימנים של פרישה קרובה. "יש לנו קבוצה צעירה ואנחנו רוצים להמשיך ולפתח את הכשרונות שלנו", הוא אמר השבוע. "ההעפלה לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה החדירה בנו את האמונה בעצמנו".

* מגן אברטון, גארי נייסמית, ייעדר 6 שבועות בגלל מתיחה ברצועות בירכו. נייסמית בן ה-27 נפצע בתיקול עם חלוץ ניוקאסל, אובפמי מרטינס, ויחמיץ גם את משחקיה של נבחרת סקוטלנד מול אוקראינה וצרפת במוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully