וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NL: סבוך, כרגיל

28.9.2006 / 10:50

פילדפיה ויוסטון ניצחו באקסטרה אינינגים, הקרדינלס עצרו את רצף ההפסדים עם ניצחון על סן דייגו. ב-AL: בוסטון ממשיכה להתבזות

קודם כל, תמונת מצב ב-NL:

סט. לואיס לקחה קצת אוויר ושמה קץ לרצף ההפסדים עם ניצחון 2:4 על סן דייגו. לוס אנג'לס התגברה על הרוקיז בניצחון על קולורדו 4:6. פילדלפיה ויוסטון נזקקו לאקסטרה אינינגים, אבל ניצחו לבסוף. האסטרוס עשו זאת ב-15 אינינגים מול פיטסבורג וניצחו 6:7, הפיליז עמלו ב-14 עד שניצחו 7:8 את וושינגטון. סינסינטי איבדה סיכוי עם הפסד לפלורידה.

אז מה קורה עכשיו? המטס כבר עלו, ומהמקום השני זה נראה ככה:

1. סן דייגו 73:85 - עוד ארבעה משחקים נותרו
2. סט. לואיס 76:81 (3.5 מאחור) - עוד חמישה
3. דודג'רס 74:84 (1 מאחורי סן דייגו) - עוד ארבעה
----------------
4. פילדלפיה 75:83 (1 מאחורי הדודג'רס) - עוד ארבעה
5. יוסטון 78:80 (1.5 מאחורי סט. לואיס, ארבעה מאחורי לוס אנג'לס, איבדו סיכוי להיכנס דרך הויילד קארד) - עוד ארבעה משחקים.

הכל בשיניים

פיטסבורג - יוסטון 7:6

האסטרוס עמלו במשך 15 אינינגים, בטרם חבט בראד אוסמוס כדור הקרבה שהשאיר את יוסטון בטווח יריקה של 1.5 משחקים מסט. לואיס. יוסטון עמדה בפני הפסד, אבל באינינג התשיעי חבט לוק סקוט לסינגל משווה מידי סלומון טורס. לאנס ברקמן עם הומר מספר 44, באינינג שישי בו האסטרוס כבר פיגרו 6:1 ושמו ארבע ריצות על הלוח. פרדי סאנצ'ז מהפייראטס רשם שתי חבטות והבטיח כמעט סופית את תואר מלך החובטים של ה-NL, עם 34.6 אחוז (346.)


וושינגטון - פילדלפיה 8:7

הפיליז דווקא עמדו בפני ניצחון באינינג התשיעי והעשירי, אבל טום גורדון וג'ף גרי שברו שמירות באינינג התשיעי והעשירי, והמשחק נמשך עד שג'ימי רולינס חבט לטריפל באינינג ה-14. פילדלפיה עדיין במרחק משחק אחד מהדודג'רס במרוץ הויילד קארד. צ'ייז אטלי חבט להומר, שהפעם לא נפסל. ראיין צימרמן עם הומר לנשיונאלס.


סט. לואיס - סן דייגו 2:4

לא היה זמן טוב מזה לאלברט פוחולס להתעלות. בומבה של שלוש ריצות מידי קליי מרדית' באינינג השמיני עזרה לקרדינלס להימלט מהפסד נוסף, ולקטוע רצף של שבעה הפסדים. אנתוני רייס הגיש שישה וטיגן שישה ועמד בפני הפסד, כריס יאנג בזבז הופעה יפה של שבעה ושישה. אדם ויינרייט רשם את השמירה לקארדס, שמחפשים קלוזר נורמלי בהיעדרו של ג'ייסון איזרינגהאוזן.


קולורדו - דודג'רס 6:4

לוס אנג'לס עובדת על שתי חזיתות. היא שימרה פער של משחק אחד מהפיליז, ואגב כך גם צימקה את הפער למשחק אחד מהפאדרס. דרק לואו הגיש שישה, ולמרות שחטף ארבע ריצות זכה בניצחון השביעי ברציפות שלו. הומר לווילסון בטמיט, שמירה 22 לטקאשי סאיטו.


אטלנטה - מטס 1:13

שום דבר מיוחד, חוץ מזה שהמטס נראים בושה וחרפה וצריכים להתיישר ומהר. 2.2 אינינגים ושבע ריצות חובה לפדרו מרטינז, ג'ף פרנקור עם שני הומרים לאטלנטה.

תוצאות נוספות:

סן פרנסיסקו - אריזונה 6:3
פלורידה - סינסינטי 2:7 (הרדס איבדו סיכוי מעשי לפלייאוף)
קאבס - מילווקי 2:3

AL: בוסטון מתבזה

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 5:16

ניצחון 19 לצ'ין מינג וונג, ואל תחשבו שג'ו טורה לא יודע מי המגיש הכי אמין שלו. רון גידרי, מאמן המגישים, אמר כי וונג יפתח במשחק הראשון של היאנקיז בפלייאוף, לפני מייק מוסינה ורנדי ג'ונסון. דאבל ראשון לגארי שפילד מאז מאי, בסלאגפסט מטורף שכלל הומרים של ג'ייסון ג'יאמבי, רובינסון קאנו, בובי אבריו, חורחה פוסאדה וג'וני דיימון. הפסד לקריס בנסון.


בוסטון - טמפה ביי 11:0

אוי לבושה. ג'וש בקט הגיש שישה אינינגים סולידיים, בטרם התפרק לחלוטין בשביעי. בקט הרשה שש ריצות מתוך תשע שספגו הרד סוקס באותו אינינג (סיים עם שמונה ריצות חובה). טים קורקוראן רשם את הניצחון, כשלפני המשחק חגגה בוסטון יום הולדת 87 לשחקן העבר ג'וני פסקי.

יתר התוצאות:

קליבלנד - וייט סוקס 2:1
דטרויט - טורונטו 7:4 (הבלו ג'ייז שוב במקום השני במזרח)
סיאטל - אוקלנד 7:6
איינג'לס - טקסס 5:6
מינסוטה - קנזס סיטי 6:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully