וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי וולס מצא בית ביוסטון

28.9.2006 / 10:18

השחקן החופשי הבכיר שנשאר בשוק חתם על חוזה לשנתיים ברוקטס. ריילי: "ההחלטה לחזור לאמן במיאמי עונה נוספת היתה קלה"

אחרי שכיכב במדי הקינגס בפלייאוף האחרון, ציפה בונזי וולס, שהפך הקיץ לשחקן חופשי, לקבל חוזה שמן וארוך טווח. סקרמנטו הציעה לו חוזה לחמש שנים בשווי 36 מיליון דולר, אך השחקן סירב מתוך ציפייה לקבל חוזה טוב יותר במקום אחר.

אחרי שהשבועות התחילו לעבור והצעה טובה יותר בוששה להגיע, וולס העצבני פיטר את סוכנו ויליאם פיליפס ומינה במקומו את מרלי סקוט. הוא הוריד את דרישותיו וקיווה לחתום על חוזה לשנה אחת, שלאחריה יצא שוב לשוק החופשי ויקבל את המגיע לו (לדעתו).

אחרי ששמו הוזכר בימים האחרונים כמועמד למיאמי, שארלוט, בוסטון ודנבר, וולס חתם הבוקר על חוזה לשנתיים ביוסטון רוקטס. על פי החוזה וולס צפוי להרוויח חמישה מיליון דולר בשנתיים הקרובות, אבל לשחקן יש אופציה להשתחרר מהחוזה בתום העונה הנוכחית.

מי שהיווה גורם מרכזי בהתחמה הוא כוכב הרוקטס טרייסי מגריידי, שלחץ על ההנהלה להחתים את וולס. "אני חושב שהוא יהיה תוספת מצויינת לקבוצה שלנו", הוא אמר אתמול. "הוא יוסיף לנו עומק שיעזור לנו מול קבוצות כמו פיניקס, דאלאס וסן אנטוניו".

* מאמן מיאמי פאט ריילי גילה אתמול שההחלטה שלו לחזור לעונה נוספת כמאמן ההיט לא גרמה לו יותר מדי כאבי ראש. "במצב שנוצר בו כל השחקנים חוזרים בניסיון לזכות בעוד טבעת, ההחלטה שלי היתה קלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully