וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה השחקנים של מכבי?

דימטריס מריסאנטיס

28.9.2006 / 8:47

פיני גרשון התחיל עם התירוצים אחרי ההפסד לפנאתינייקוס. הוא עשה מספר טעויות, היה עצבני ובעיקר חסר את החומר שהיה לו במכבי

ל[[פיני גרשון]] היו הרבה תירוצים בסוף המשחק. האמת היא שרובם היו נכונים למדי. המאמן הישראלי התמקם בכיסא במסיבת העיתונאים, ומהר מאוד התחיל לירות. "השיטה של הגביע היווני, בה שתי קבוצות גדולות כמו אולימפיאקוס ופנאתינייקוס יכולות להיפגש כבר בסיבוב הראשון היא רעה מאוד", הוא טען, והפנה את ראשי האיגוד לקחת דוגמא מליגות אחרות באירופה. אפילו אובראדוביץ', המנצח הגדול של הערב, הסכים עם גרשון. "בגלל שהתכוננו למשחק הזה ברצינות גדולה", המשיך גרשון, "עשינו 12 משחקי אימון שוחקים, ונפצעו שחקנים לשתי הקבוצות".

עם זאת, גרשון עשה כמה טעויות בניהול המשחק, כשהגדולה שבהן היתה ייבושו של שחורטסיאניטיס על הספסל במחצית השנייה. במצב של 62:55 לאולימפיאקוס, כשהמומנטום בצד שלו, הרבה בזכות הסנטר הצעיר שהפך כל כדור לסל או לזריקות עונשין, גרשון הוציא אותו לנוח. צעד מתבקש, יש לומר. אולם גרשון, למרות גודלו העצום של שחורטסיאניטיס, פשוט שכח אותו על הספסל.

בנוסף, במהלך המשחק הוא היה די עצבני, ובניגוד לאובראדוביץ' - שהוציא את העצבים על השחקנים שלו - גרשון רב עם השופטים. הישראלי היה כל כך נחוש להסביר לשופטים איפה טעו, שלא שם לב שהוא עושה זאת על חשבון פסקי הזמן שלו, ועוזרו, אלעד חסין, נאלץ לא פעם לתדרך את השחקנים במקומו.

עם זאת, לא צריך להספיד את אולימפיאקוס. גרשון יאלץ לשנות חלק מהתרגילים עליהם עבדה הקבוצה בקיץ, משום שכשני שלישים מהם היו בנויים על מאצ'יאאוסקאס. ככלל הוא הביא לאולימפיאקוס את הכדורסל הטיפוסי שלו ממכבי, כלומר משחק מהיר עם הרבה מתפרצות, שמנסה לשבות את העין. אבל אסור לו להתעקש יותר מדי. גרשון צריך לזכור שלמרות שבנה סגל בעשרות מיליוני דולרים, עדיין אין לו סנטר מוסר כמו וויצ'יץ', פורוורד אתלטי כמו באסטון, והאמת - אפילו גארד שומר כמו שארפ אין לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully