וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו ייעדר 2-3 חודשים

28.9.2006 / 7:13

החלוץ נפצע במהלך משחקה של ברצלונה מול ורדר ברמן. מנצ'יני תולה את הפסד אינטר לבאיירן בהרחקות, בניטז מתפעל מקראוץ'

אתם עדיין לא שמעתם את המילה האחרונה ממאסימו מוראטי, בעלי אינטר מילאנו. שבוע לאחר שמוראטי אמר שעל מאמן הקבוצה, רוברטו מנצ'יני, אין לחץ, סביר להניח שהמאזן העגום בבית ב' ליגת האלופות, 0 נקודות משני משחקים, העלה בעוד כמה טמפרטורות את מד החום על הכסא של המאמן.

ומנצ'יני? הוא משחק אותה קול. "לא לקחנו מספיק סיכונים במחצית הראשונה", אמר לאתר הרשמי של הקבוצה. "ידענו שבאיירן חזקה וניסינו להכריע את המשחק בשניה. אבל אז הגיע הכרטיס האדום של זלאטאן, שהתברר כקריטי עבורנו. באיירן הבקיעה למרות שלא עשתה שום דבר מיוחד במשחק עד אותו רגע".

ובשיא החוצפה, מנצ'יני גם זרק את האשמה על השחקנים: "יש לנו שלושה מורחקים בשני המשחקים בליגת האלופות. אי אפשר לשחק בכל פעם עם עשרה שחקנים. יש עוד 12 נקודות בקופה, אפשר להתאושש מזה".

אטו ייעדר תקופה ארוכה

ברצלונה הגיעה לגרמניה וכמעט השאירה את כל הנקודות בצפון המדינה. רק שער של לאונל מסי בדקה ה-87 מנע הפסד ראשון אחרי כמעט שנה וחצי במפעל, עם תיקו 1:1. החדשות הרעות מבחינתה של בארסה, הגיעו מכיוונו של סמואל אטו, שנפצע במהלך המשחק. החלוץ הקמרוני סובב את בירכו בדקה ה-65 של המשחק, וכעת מדברות ההערכות על כך שהוא ייעדר 2-3 חודשים. בהמשך היום (חמישי) יעבור החלוץ בדיקות נוספות, בהן תתברר חומרת הפציעה, ולאחריהן יקבע זמן ההחלמה אותו יהיה צריך לעבור.

פרנק רייקארד יודע שלקבוצתו היה הרבה מזל במשחק עצמו: "ברמן פתחה חזק והפעילה עלינו לחץ מתמשך. אבל אחרי השער העצמי של פויול לא ויתרנו והתחלנו לשלוט במשחק. אני שמח על התיקו, זו תוצאה שאני יכול לחיות איתה".

בצד השני, כמובן אכזבה. תומאס שאף, מאמן ברמן, יודע שקבוצתו לא נמצאת במצב אופטימלי אחרי שני המשחקים: "כמובן, אף אחד כאן לא שמח שמסי הצליח להשוות. אבל אני יכול להיות מרוצה מההופעה שלנו כקבוצה. זה היה משחק מרתק".

ועוד בבית א', אצל צ'לסי לא הייתה דרמה מיוחדת. הניצחון בסופיה, 1:3, העניק לה 6 נקודות מתוך 6 אפשריות, מה ששימח עד מאוד את מאמנה, ז'וזה מוריניו: "היה קליל ורגוע לשחק כאן ולנצח. יש דברים לשפר, אבל יש לנו את מלוא הנקודות וזה חשוב". הוא שיבח את הופעתו של ג'ון אובי מיקל בן ה-17, שפתח לראשונה בהרכב: "המגע שלו עם הכדור היה פנטסטי. הוא היה מצוין", וכמובן גם את כובש השלושער, דידייה דרוגבה.

"קראוצ'י המדהים"

ליברפול, כמו ליברפול, שוב נאנקה באנפילד, כשבתפקיד מכבי חיפה נמצאת גלטאסאריי. יתרון 0:3 כמעט שלא הספיק לאדומים, כשהטורקים כבשו צמד בתוך 6 דקות (59, 65), ובפיגור 3:2 הישרו אווירת פחד על האנגלים במשך 25 דקות.

מי שהציל את המצב עבור ליברפול וסידר לה ניצחון ראשון העונה במפעל היה פיטר קראוץ', שהבקיע צמד (9, 52), השני בבעיטת מספרת נדירה. ראפה בניטז ידע מי היה הכתובת לשלוש הנקודות: "קראוצ'י שחקן אדיר. בשער השני שלו הורגשה היטב התנועה הנפלאה שהוא עושה. יש לו איכויות מופלאות". לגבי התוצאה, בניטז הסתפק בהצהרות יבשות משהו: "הבקענו שערים, הגענו למצבים ורק כשהובלנו 0:3, גלאטסאריי שלחה שחקנים קדימה".

בבית ד' שמרה ולנסיה על הנקודות והותירה את שתי האיטלקיות ששיחקו ביום ד' בלי נקודות, אחרי ניצחון 1:2 על רומא. קיקה סאנצ'ז פלורס, מאמן ולנסיה, לא יצא מגדרו: "אני שמח על הניצחון, אבל כפי שאמרתי לשחקנים - זוהי רק ההתחלה. כל מה שעשינו הוא להתקרב קצת לשלב הבא". לוצ'יאנו ספאלטי, מאמן רומא, עושה חושבים: "אנחנו חייבים לחזור הביתה ולנתח את השגיאות שעשינו כאן הערב. ההפסד הוא מכה עבורנו, אבל אני עדיין משוכנע שנסיים בראש הבית".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully