וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה כבר 2 מ-2

27.9.2006 / 20:01

ניצחון שני למכבי ת"א במסגרת מחנה האימונים, והפעם על לאשקו - 91:104. אליהו, שקלע 15 נקודות: "אני כאן לעזור לשמור על הגחלת"

לאחר שדילגו בקלילות שלשום מעל לאולימפיה לובליאנה, וודאי ציפו נוון ספאחיה וחניכיו למשחק אימון קל עוד יותר מול לאשקו הקטנטונת. בפועל, הסלובנים היקשו מאוד על מכבי במחצית הראשונה והוליכו לכל אורכה, אולם נכנעו למחצית שנייה טובה בהרבה של הצהובים, בעיקר מבחינה הגנתית. ביינום (21 נקודות), יסאיטיס (18 נק'), אליהו (15 נק') וביופורד (13 נק') היו הבולטים שבשחקני מכבי. שרון ששון, שלא שותף מול לובליאנה, כמעט ולא הורגש גם הערב (5 נקודות בלבד).

300 צופים התמקמו ביציעי אולם "טרי-ליליה" הקומפאקטי ודחפו את הסלובנים הצעירים קדימה החל המרגע הראשון. מכבי עלתה בחמישייה עם ביינום, יסאיטיס, ביופורד, אליהו ו-וויצ'יץ'. ארנולד לא התלבש ולא נטל חלק במשחק. יסאיטיס פתח נהדר עם שתי שלשות, והעלה את מכבי ל-11:18. לאשקו החזירה בריצת 1-9 משלה, הפכה ל-20:19 ונעצרה רק בבאזר על 28:22, בעיקר הודות לסנטר המקומי סאליה נוהאנוביץ', שחגג בהתקפה עם 14 נקודות במהלך הרבע.

ספאחיה לא היה מרוצה ממשחק ההגנה הנרפה שהציגו שחקניו, והקפיץ בתגובה למגרש את שארפ, הלפרין וגרין. מקבץ שלשות (שארפ, יסאיטיס והלפרין) החזיר את היתרון לצהובים. מכבי עברה לאזורית והכריחה את לאשקו לזריקות קשות, אולם ריבאונד ההגנה לקה בחסר והמקומיים זכו להזדמנות שנייה ושלישית בהתקפה. לאשקו הוליכה 37:32 ולאחר מכן 48:45, אך התעוררות של ביינום (13 נקודות במחצית) וביופורד (10 נקודות), בתוספת סל עם הבאזר של האחרון, הורידה את מכבי לחדרי ההלבשה ביתרון נקודה, 50:51.

שחקני מכבי, ככל הנראה, חטפו במהלך ההפסקה ניעור רציני מסאפחיה, שכן את המחצית השנייה פתחו עם משחק הגנה שונה לחלוטין. ביינום, שארפ, יסאיטיס, וויצ'יץ' ואליהו נעלו את הצבע, חטפו לא מעט כדורים והפכו אותם לנקודות קלות בצד השני. מכבי פתחה פער בן 14 נקודות, 56:70, שקוזז בתוך דקה וחצי ל-8 בלבד. ספאחיה הזעיק טיים-אאוט, ולאחריו רצה מכבי 1-7. את הרבע השלישי סיימה מכבי ביתרון 70:84.

10 הדקות האחרונות היו לדקות גארבג' לעילא. האורחים לחצו על הגז, הגדילו את היתרון ל-76:91 וטיפסו עד 81:97. רק הבאזר האחרון קטע את ההתעללות הרבתי של ביינום ואליהו בהגנת לאשקו. 91:104 למכבי בסיום.

קלעו למכבי:
ביינום 21, יסאיטיס 18, אליהו 15, ביופורד 13, שארפ 10, וויצ'יץ' 9, הלפרין וגרין 6 כ"א, ששון 5.

הרבו ללאשקו:
נוהאנוביץ' 22, אינגראם 15.

אליהו: "אני כאן כדי לעזור למכבי"

ליאור אליהו, שהעמיד שורה סטטיסטית מרשימה, אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "העיקר שניצחנו. היה משחק טוב לכולם ואנחנו ממשיכים הלאה. חשוב להמשיך ברצף הניצחונות. אני, מבחינתי, בתור שחקן צעיר שהגיע השנה למכבי, רוצה קודם כל להשתלב ולעזור לקבוצה. אני כאן בשביל לעזור למכבי להמשיך ולצבור הישגים, לשמור על הגחלת. בכלל, החבר'ה פה נהדרים. אין איזו הילה על אחד השחקנים. כל אחד נותן 100 אחוז. האימונים היו מדהימים, בקצב מטורף. כמו שצריך. צוות המאמנים תומך בכולם ועוזר לכולם. בסך הכל אני מאוד נהנה. אני מקווה שרק נמשיך ככה".

"אתמול עשינו אימון חזק וטוב ושלשום שיחקנו, כך שהגענו קצת עייפים למשחק", הוסיף עוזר המאמן גיא גודס. "ההגנה שלנו במחצית הראשונה לא הייתה כל כך טובה. מצד שני, בהתקפה הגענו לסקור גבוה. שוב, צריך להדגיש שיש לנו עוד הרבה עבודה, מכל הבחינות, בצד ההתקפי וההגנתי. הגענו למשחק מול קבוצה שבחימום נראית לא הקבוצה הכי גדולה, אבל רואים שמדובר בשחקנים שמסוגלים לקלוע. אם אתה נותן להם את החופש, הסלובנים הצעירים יכולים לעשות הרבה דברים. בהתחלה באמת נתנו להם את הפריבילגיה לשחק קצת יותר בחופשיות, והם לקחו את מה שנתנו להם. ספאחיה קצת ניער את החבר'ה במחצית, במובן הקל של המילה. במחצית השנייה היינו כבר יותר אגרסיביים ועצרנו אותם על 34 נקודות, שזה היה ההבדל בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully